Bence öyleler jcjsjxj Ya tamam hadi artık konuşmak istemiyosun de ki konuşmak istemiyorum. Zorla konuşacak değiliz ama haber vermeden triplere girip engellemek niye kckskxk Cidden bizim kızların çoğunda sorun var. Korkak, kompleksli ve özgüvensizler. Gına geldi artık bari zamanımı çalmayın. 10 oldu lan jcjsjdj
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
yo ben daha dün dedim yazma bana diye 😅Sebebinide dedim
Bir çoğu dedim. Sen o çoğul kısma girmiyosun anlaşılan kckskxn öpüp başıma koydum say
benim kiymetimi bilemiyorlar😅
Yazıklar olsun o zaman onlara jcksjdj
aynen sagol kanka🤓hshsjsjs
haha çok güldüm bu tipler erkeklerde var ezik olabilirler tabi umrumda degil
Her iki tarafta da vardır mutlaka ama ben kendi açımdan diğer erkeklerle bir sıkıntı yaşadığımı görmedim jcjsjd Kadınlar büyük sıkıntı yaratıyor bu konuda. Hani yüzüme açık açık konuşsalar sorun etmeyeceğim ama bunca zamanımı çalıp hiç bir açıklama yapmadan engellenmek koyuyor biraz kfkskck
dogru ben engeler kısa bir not bırakıp engeliyorum aaa çocuga ayıp olmasın
Ona da razıyım gerçekten kckskxk
şakasına dedim asılında boşver kafa takma alınma onlar çogunlukla engelemek içn sebep arıyormuş
Taktığım kısım bana yazmamaları değil. Veya engellemeleri de değil gerçekten bunları umursamam asla. Taktığım şey madem konuşma isteği yok neden zamanlarımı çalıyorlar. Mesele bu
Kanka benim hayatımda düzgünce konuşmak isteyen ve arkadaşça konuştuğum çok kız oldu ama yine sen bilirsin @benAzazil
Çok da genelleme yapmak doğru olmaz diyorum. 😛
@Hiper-Assasin çoğunluk dedim genelleme demedim kanka
Ha tamam oraya dikkat etmemişim. Pardon. Saldırgan genellemecileri avlamaktan artık ne yapacağımızı şaşırdık. 😛
@Hiper-Assasin yok be dikkatliyimdir bu konularda genelleme yapmam asla
Ben de öyle. Genelleme yapanları da anlayamam şahsen
Erkekler de öyle. Pasif agresiflerle dolu bi ülkeyiz.
Kesinlikle. Gerçekten yurtdışından sohbet ettiğim insanlarla konuşmaktan daha keyif alıyorum. Açıksözlü olmaları da en çok hoşuma giden kısım ama bizimkilerin çoğunda yok bu özellik jcjsjxj
Evet. Arkandan atıp yüzüne bir şey diyemezler.
O tip insanlardan nefret ederim onlar da benden nefret eder. Karşılıklı nefreti severim kfkkx
Bunu erkekler de yapıyor. Hemen Türk kızlarını b*kalmayın, yeter.
Ben kendi açımdan ve genel anlamda olmayarak yazdım bunu. Erkeklerle konuşurken böyle bir sorun yaşamadım. Kızlarla çoğunlukla oldu. Yani düzgün bir şekilde konuşmayı bitiren kız oranı bende 100 de 1. Diğerleri sebepsiz yere hiç bir şey demeden engelliyorlar
Erkekler de, hiçbir şey söylemeden kendini çekiyor ve arayıp sormuyor. Ben mesaj atınca da sürekli mesaj atıyormuşum gibi davranıyor ve sinir oluyorum. Bunu en son 2 hafta önce yaşadım. Hala atlatamıyorum
Ben geçtiğimiz hafta içerisinde 10 defa yaşadım sen düşün halimi kckskx
Erkekler de bazen mala bağlıyor ve bir veda bile etmek istemiyorsun. O derece gereksiz çıkıyor erkek.
İnan bana konuşabileceğin en mantıklı erkeklerden birisi olabilirim jcksjx Sapıklık yapmam. Medenice konuşurum ve saygılıyımdır. Sanırım bu özellikler bazı kızlarımıza aşırı geliyor ve yetersiz oldukları için konuşmaya devam edemiyorlar. Yetersiz oldukları da bir şey demeden engellemelerinden anlaşılıyor
Bir de entelektüelsen, haklı olabilirsin. Türkiyede kız ve erkekler genelde belli bir seviyenin altında oldukları için, kendilerinden üst düzeyde insanla konuşmaktan rahatsız oluyorlar.
Çok entelektüel olduğum söylenemez ama bilime sanata fazlasıyla önem veririm. Müzeleri, galerileri falan gezmeyi ve bilimsel article (kusura bakma türkçesi aklıma gelmedi kckskd) okumayı seviyorum. Normalde insanları yargılamayı sevmem ama sanırım en iyisi bu. Bundan sonra konuşacağım kişiyi ilgi alanları ve statülerine göre yargılayıp konuşma kararı alıcam. Yoksa boşa zaman harcayamam ben
Offf ben de article diyorum kfmdkdkdldl. Ya tamam işte ondan seni sevmiyorlardır. Aynısı benim başıma geliyor çünkü.
Beni anlayabilmene sevindim. İngilizce konusunda sıkıntım var. O kadar çok uzun süre İngilizce görüşmeler yaptım ki bazen Türkçe kelimeleri unutup İngilizcesinden çeviri yaptığım oluyor kvkskck
Uffff o bana da oluyor. Ben de bölümü İngilizce okudum ve sunumlar, sınavlar, dersler, her şey İngilizceydi. Bazı yeni öğrendiğim terimlerin ditke İngilizcelerini biliyorum filan :')
Görünüşe göre ortak bir problemimiz var kvkskf Mahsuru yoksa takip edebilir miyim seni?
Teşekkürler
Erkekler de özürlü pardon konuşma özürlü
Kendi açımdan söyledim. Erkeklerle konuşurken hiç bir sorun yaşamıyorum ama kadınlarda büyük çoğunluğu böyle kckskd
Bize boyleler baskalarinin altina yatarlar
Olabilir. Umurumda da değil. Zaten konuştuklarımın pek çoğu hayatlarından memnun değil ve elit kesimden bakılınca işe yaramaz bilgisiz insanlar. Öyle yargılamayı sevmem normalde ama bundan sonra ben de karşımdaki kişinin statülerine göre yargılayıp sohbet edebileceğimize karar vericem. Diğer türlü tamamen zaman kaybı
Ben kizlarla konusmuyom hic zaten reddediyolar
Konuşacağın insanı iyi seç kanka böyle sorunlar yaşamazsın. Okumuş kendini eğitmiş geliştirmiş bir insanla konuşursan istemese dahi sana açıklama yapar. Ama bir işe yaramayan evde baba parası yiyen tek amacı evlenip koca evinde keyif sürmek isteyen bir kız ile konuşmaya çalışırsan bu büyük bir sıkıntıya sokar seni
Zaten kiz gormuyorum ki ortam da yok ben yalnizliga mahkumum
Hasitt*r lan nüfusun yarısı kız dünyada. Sen kendini mahkum etmişsin. Dobarlan kanka bırakma kendini. Ha bir de abaza bir şekilde yaklaşma kızlara. Normal sohbet ile başka
Başla
Kiz yok ki gormuyirum yollarda goruyom bazen yoldan cevirip mi konussyim