Türk kızlarının çoğunun konuşma özürlü olduğu fikrine katılıyor musunuz?

Bence öyleler jcjsjxj Ya tamam hadi artık konuşmak istemiyosun de ki konuşmak istemiyorum. Zorla konuşacak değiliz ama haber vermeden triplere girip engellemek niye kckskxk Cidden bizim kızların çoğunda sorun var. Korkak, kompleksli ve özgüvensizler. Gına geldi artık bari zamanımı çalmayın. 10 oldu lan jcjsjdj
Türk kızlarının çoğunun konuşma özürlü olduğu fikrine katılıyor musunuz?
Cevapla