Allah mutlu olmamı istemiyor galiba, neden ben sevgimi yaşayamıyorum😞?

Sevgilimle 8 aydır beraberiz. Reelde tanışmadık ve covid yüzünden hiç buluşamadık. Yanıma gelmeyi planlıyor ve yanıma gelmeyi çok istiyor ama birtakım sebeplerden dolayı gelemiyor yanımaGörüntülü konuşuyoruz ama bu aralar uyuyakalıyor işe gidiyor diye ben kahroluyorum artık 😑Herkes sevgilisiyle buluşuyor. Ve kapanma olacak diyorlar buluşamayacağız biz 😭Neden mutlu olamıyorum 😞
Allah mutlu olmamı istemiyor galiba, neden ben sevgimi yaşayamıyorum😞?
Cevapla