28 yaşındayım ve sevgilim olmuyor, neden Allah beni mutlu etmek istemiyor?

Sadece sevgilim oldu. Onunla da adam gibi sevgililik yaşayamadım. Çok kısa sürdü. Bana kötülükler yaptı Allah onu mutlu etti, evlendi. Ben senelerdir yalnızım. Ondan öncede benden hoşlananlar oldu ama sevgili olmadık. senelerce sevilmeye hasret bıraktı Allah. kötüyü bile mutlu eden Allah beni hala daha mutlu etmiyor. Demek ki yalnız yaşatacak bu hayatı bana ömrüm geçiyor gençliğimde bana mutluluğu haram gördü. İnancım kalmadı Allah’a. Ailemde evlenmemiş akrabalarım var. Ben de öyle oldum geleceğim de öyle olacak. Bu yüzden inancım bitti Allah a. Kısmet vermemiş belli o yüzden yalnızım hala 28 yaşındayım gençliğim bitiyor. Allah kötüye mutluluğu veriyor.

Güncellemeler
+1 yıl
….
28 yaşındayım ve sevgilim olmuyor, neden Allah beni mutlu etmek istemiyor?
Cevapla