Arkadaşlarımın erkek arkadaşı onları çok şık restaurantlara götürüyor... benimki de seni harika bir yere götürüceğim dedi bir baktım mantıcı da buldum kendimi.. 2 gündür ona yazmıyorum sinirden. Bu kafa da olan biri ile ilişki yürür mü?
Daha lüks yemekler varken mantı yediren erkek arkadaştan ayrılmalı mıyım?
görsel şölen olmalı dışarıdaki yemekte , ne diyim mesela süslenmiş cappuccino bile fark yaratır, bizde kore sokak yemeği yok maalesef, midye yemeye gitseniz bu hareketten daha mantıklıydı. evde yapılamayacak veya çok zahmetli bir şey olmadıkça veya bayılacak kadar aç olmadıkça dışarıda yemek çok saçma geliyor bana bilmiyorum. Mantının olayı ne yani :D Ağırlık çöksün otur kös kös
@hyeşimtaşı neden be kayseriliyim ben gayette mantı yemeye de çıkarsın yani mesele ne yediğin değil ki sevdiğin , nsana değer verip onu bi yere yemeğe götürmek değil mi
eh kayserilisin tost yemeye gitmek gibi bir şey senin için , ara verirsin yersin mesela tamam, ama hazırlanıp evden çıkıp orda oturmaya ne gerek var. gerek yok ki evde yap ye yani. veya eve sipariş ver dışarıda yemek olunca evde yapılması zor bir şey olmalı yoksa hiç gerek yok bence bilmiyorum ben evcimenim
mantı satmışlığım var hani değişik sokak lezzeti olur gezer yersin tamam ama sıradan bir şey. mantı çeşitleri var dünyanın farklı yerlerinden farklı Türk yörelerinden uzak doğudan vs. (kayseriliye mantıyı açıklamak peki :D bilmeyenler için yazdım ) öyle bir şey olsa denenmemiş gene tamam ama bu da çok düz. hazırı da var paket al pişir mesela. soran aktif değil tartıştığımız şeye bak :D
:D farklı bir yere gidildi mesela gezmeye, sokak lezzeti olsun sırf dışarıdan sabit yaşanılan yerde de ufak porsiyonlu yemeğin olduğu sohbet edilebilir bir ortam olsa mis gibi (az olsun öz olsun)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Siz ya dışarıda yemek yemiyorsunuz ya da mantının fiyatını bilmiyorsunuz... Boğazında kalsın demek isterdim ama sana değil mantıya yazık olur.
Mantı harika aslında ama sarmısak sıkıntısı yüzünden randevu yemeği olmamalıydı.
Mantının varken dünyanın en lüKS yemekleri olsa ne yazar... mantı kralıdır yemeklerin
LüKS mekana da sen onu götür. Nasılsa hayat müşterek.
Senin kafanda olan biriyle ilişki yaşanmaz hemen çocuğun yakasından düş başına bela olma
Nedir bu lüks takıntısı. Sevdiğini parayla mı ölçeceksin? Rahat ol önemli olan seni nereye götürmesi değil aklının neresinde olman.
Öf ne var bunda ya ne güzel yemek işte saçmalıyorsunuz artık ayrıca bu soru trol olsa bile var böyle insanlar böyle düşünen kim varsa ağır rezildir
sen onu götür belki zevki o kadardır. üstelik mantı dışarıda mı yenir hiç :D çok anlamsız
Evet ya demii
görsel şölen olmalı dışarıdaki yemekte , ne diyim mesela süslenmiş cappuccino bile fark yaratır, bizde kore sokak yemeği yok maalesef, midye yemeye gitseniz bu hareketten daha mantıklıydı. evde yapılamayacak veya çok zahmetli bir şey olmadıkça veya bayılacak kadar aç olmadıkça dışarıda yemek çok saçma geliyor bana bilmiyorum. Mantının olayı ne yani :D Ağırlık çöksün otur kös kös
Dua et seni kokoreççiye götürmemiş. 😀😅🤣
Neden ki
Ayrılda çocuk kurtulsun senden görgüsüz
sendeki bu kafayla ilişki yürümez
MANTIk da bi yere kadar tabi 🙃
Ayrıl kimseyle olma yazık kafana
yürümez canım ayrıl bence senden kurtulsun çocuk
belki adamın gücü ona yetiyo ne var yani daha güzel yere de sen götür sevgi yok ki hep kolpasınız ya
evde yesinler mantıyı :D gücü yetmiyosa dışarıda yemek yemeye diye de mantı yemeye çıkmazsın :D her yerden faul
@hyeşimtaşı neden be kayseriliyim ben gayette mantı yemeye de çıkarsın yani mesele ne yediğin değil ki sevdiğin , nsana değer verip onu bi yere yemeğe götürmek değil mi
eh kayserilisin tost yemeye gitmek gibi bir şey senin için , ara verirsin yersin mesela tamam, ama hazırlanıp evden çıkıp orda oturmaya ne gerek var. gerek yok ki evde yap ye yani. veya eve sipariş ver dışarıda yemek olunca evde yapılması zor bir şey olmalı yoksa hiç gerek yok bence bilmiyorum ben evcimenim
@hyeşimtaşı mantı kolay mı yapılıyo yani bu mudur bence siz mantıyı çok basit görüyosunuz burda porsiyonu 150 tl filan
mantı satmışlığım var hani değişik sokak lezzeti olur gezer yersin tamam ama sıradan bir şey. mantı çeşitleri var dünyanın farklı yerlerinden farklı Türk yörelerinden uzak doğudan vs. (kayseriliye mantıyı açıklamak peki :D bilmeyenler için yazdım ) öyle bir şey olsa denenmemiş gene tamam ama bu da çok düz. hazırı da var paket al pişir mesela. soran aktif değil tartıştığımız şeye bak :D
@hyeşimtaşı ahahah neye götürmeli peki sizce
:D farklı bir yere gidildi mesela gezmeye, sokak lezzeti olsun sırf dışarıdan
sabit yaşanılan yerde de ufak porsiyonlu yemeğin olduğu sohbet edilebilir bir ortam olsa mis gibi (az olsun öz olsun)
@hyeşimtaşı bunu sen kabul edersinde bu soruyu soran sanki etmez ya bana öyle geldi
Parazit gibi yaşama sende
Ayril kurtulsun cocuk ssnden
En sevmediğim yemek
Mantı daha güzel ben olsam sevinirdim
Gahhh bokummm ordan