Selam arkadaşlar
2.5 yıllık bir ilişkim var pek bir problem yoktu açıkçası iyi diyebileceğim şekilde ilerleyen ve evlenmeyi düşündüğümüz fakat son zamanlarda uzun bir süre görüşemememizin de belki etkisi ile bana zamana ihtiyacı olduğunu söyledi. Bu söylemden sonra yüzyüze de bir şekilde görüşerek ortaya sorun veya sebep olarak koyulan hemen hemen her şey için bir çözüm koydum kısa süre içerisinde evlenmek de buna dahil fakat yine pek bir şey değişmedi hayatımda bazı şeyler yoluna girdiğinde görüşelim modunda, o zaman ayrılalım kökünden bitsin her şey dediğimde onu da kabul etmiyor, o zaman ayrılmayalım devam edelim eğer kafanı toparlayacaksan istediğin kadar zaman al senin olsun ama bu süre sonunda kaldığımız yerden devam edelim dediğimde onu da kabul etmiyor illa bir süre görüşmeyeceğiz sonrasında canı ister de davam etmek isterse edecek istemezse etmeyecek modunda. Ayrılalım gitsin boşa belirsizliklikle yıpranmayalım dediğimde seni çok seviyorum lütfen biraz zaman ver bana diyor başka bir şey demiyor. 2.5 yıllık ilişkimiz boyunca neredeyse hiç sorun yaşamadık her şey dört dörtlüktü en azından öyle görünüyordu sorun olarak ortaya koyabilecceğim aynı zamanda onun da sorun olarak gösterdiği şey uzun süredir yüzyüze görüşemiyor olmamız. sizce böyle bir duruma nasıl yaklaşmalı? ne yapmalı? nasıl bir yol izlemeli? aklından geçen ne olabilir? siz olsanız ne yapardınız?
2.5 yıllık bir ilişkim var pek bir problem yoktu açıkçası iyi diyebileceğim şekilde ilerleyen ve evlenmeyi düşündüğümüz fakat son zamanlarda uzun bir süre görüşemememizin de belki etkisi ile bana zamana ihtiyacı olduğunu söyledi. Bu söylemden sonra yüzyüze de bir şekilde görüşerek ortaya sorun veya sebep olarak koyulan hemen hemen her şey için bir çözüm koydum kısa süre içerisinde evlenmek de buna dahil fakat yine pek bir şey değişmedi hayatımda bazı şeyler yoluna girdiğinde görüşelim modunda, o zaman ayrılalım kökünden bitsin her şey dediğimde onu da kabul etmiyor, o zaman ayrılmayalım devam edelim eğer kafanı toparlayacaksan istediğin kadar zaman al senin olsun ama bu süre sonunda kaldığımız yerden devam edelim dediğimde onu da kabul etmiyor illa bir süre görüşmeyeceğiz sonrasında canı ister de davam etmek isterse edecek istemezse etmeyecek modunda. Ayrılalım gitsin boşa belirsizliklikle yıpranmayalım dediğimde seni çok seviyorum lütfen biraz zaman ver bana diyor başka bir şey demiyor. 2.5 yıllık ilişkimiz boyunca neredeyse hiç sorun yaşamadık her şey dört dörtlüktü en azından öyle görünüyordu sorun olarak ortaya koyabilecceğim aynı zamanda onun da sorun olarak gösterdiği şey uzun süredir yüzyüze görüşemiyor olmamız. sizce böyle bir duruma nasıl yaklaşmalı? ne yapmalı? nasıl bir yol izlemeli? aklından geçen ne olabilir? siz olsanız ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer