Biraz zamana ihtiyacım var, bana biraz izin ver, ayrılmayalım ama bir süre görüşmeyelim v. s söylemlerden çıkarılacak sonuç?

Selam arkadaşlar
2.5 yıllık bir ilişkim var pek bir problem yoktu açıkçası iyi diyebileceğim şekilde ilerleyen ve evlenmeyi düşündüğümüz fakat son zamanlarda uzun bir süre görüşemememizin de belki etkisi ile bana zamana ihtiyacı olduğunu söyledi. Bu söylemden sonra yüzyüze de bir şekilde görüşerek ortaya sorun veya sebep olarak koyulan hemen hemen her şey için bir çözüm koydum kısa süre içerisinde evlenmek de buna dahil fakat yine pek bir şey değişmedi hayatımda bazı şeyler yoluna girdiğinde görüşelim modunda, o zaman ayrılalım kökünden bitsin her şey dediğimde onu da kabul etmiyor, o zaman ayrılmayalım devam edelim eğer kafanı toparlayacaksan istediğin kadar zaman al senin olsun ama bu süre sonunda kaldığımız yerden devam edelim dediğimde onu da kabul etmiyor illa bir süre görüşmeyeceğiz sonrasında canı ister de davam etmek isterse edecek istemezse etmeyecek modunda. Ayrılalım gitsin boşa belirsizliklikle yıpranmayalım dediğimde seni çok seviyorum lütfen biraz zaman ver bana diyor başka bir şey demiyor. 2.5 yıllık ilişkimiz boyunca neredeyse hiç sorun yaşamadık her şey dört dörtlüktü en azından öyle görünüyordu sorun olarak ortaya koyabilecceğim aynı zamanda onun da sorun olarak gösterdiği şey uzun süredir yüzyüze görüşemiyor olmamız. sizce böyle bir duruma nasıl yaklaşmalı? ne yapmalı? nasıl bir yol izlemeli? aklından geçen ne olabilir? siz olsanız ne yapardınız?
Biraz zamana ihtiyacım var, bana biraz izin ver, ayrılmayalım ama bir süre görüşmeyelim v. s söylemlerden çıkarılacak sonuç?
Cevapla