Bi dizi izledim... Olaylar olaylar... Yıllar sonra çok kavgalı ayrıldığı eski sevgilisi kadının karşısına çıkıyor... Karışık ilişkiler... Eski sevgilinin vazgeçmeye niyeti yok gibi görünüyor... ... Ne yaparsın peki sen bu durumda
engel atarsın. Vazgeçmiyo diye bi olay yok. Sen vazgeçmesin diye bişeyler yapıyosundur. Bi insanı döndürmek o kadar kolay ki. Engel tuş una tıklıyon , yeni hesap mı açtı onları da engelliyon. Bitiyo olay.
Valla ben bişey yapmıyom. Ama evet dizideki hatun konusunda haklısın. 🤪 Hatun ne evdeki hiyemekten vazgeçiyor ne dışarıdakinden... Tüm yemekleri istiyorum diyor ne yapsın yazık 🤪
saskinomayra asla konusmam yuvam yıkılır suna şahit oldum tanıdım bir kız vardı evlendı kocası onun eskı sevgilisiyle samımı arkadas ve kadın eskı sevgılısının arabasına bınıyor kocasına verıyormus arabasını çok tehlıkelı
ve bu kadınn eskı sevgilisiyle baya sorun yasamıstı kızın babası dovcektı nerdese şimdi kocasının onla konusması bana tuhaf geldı baya uzun ilişkileri vardı sevgılısıyle eskıden
İzmir desin o zaman😝 Bergama ya ben de 1 kez gitmistim Yabancı büyük bir firma var Rüzgar gullerinin kanatlatini üretiyor Bergama da... O taraflara gitmistim Aklimda kalan orası
Geçenlerde birisi ödemeli aradı. Kırık türkçe, Kuzey taraflarından sanırım. Açtım "müsaitmisiniz?" diye sordu "buyrun" dedim ama cevap yok, var bir hesap diye düşündüm kapattım. Tekrar arayınca hanım açtı. Özel korumam varmış haberim yok..! Kadına bir bağırdı, daha arayıp soran yok😊
Benim eski sevgilim yok ki.. Ama aşağıda aynı soruyu soran bir arkadaşa verdiğim cevabı kopyalayayım... Eşime söylerim. Ben, aldığım iltifatlar, yan bakışlara kadar söylerim eşime 🤩 kendim hakkından gelirim ama eşime bilgi veririm. Net bir şekilde tepkimi koyarım o kişiye karşı. Gerekirse savcılığa şikayette bulunurum. Ama her adımdan eşimi bilgilendiririm. 🖐️
Biz sosyal iki arkadaş olarak tanıştık ve uzun süre bu şekilde görüştük sonraları birşeyler oldu ve sevgili olduk evlenme teklifi ettim başta kabul etti sonra vazgeçti kendine güveni yoktu evlilik konusunda ayrıl barış 5 sene geçirdik ama yürümedi gayet güzel bir şekilde ayrıldık bir süre hiç görüşmedik ben evlendim iki çocuğum oldu ve eski sevgilimle de çok iyi arkadaşız eski konuları açmayan üstünü kapatmayı başarmış iki insanız
Evet yaşanmışlıklar var ama bunların üstünü kapattık konusunu dahi açmıyoruz ve karşımdaki kişi kesinlikle ben evli ve baba olduğum için beni en ufak bir ters duruma düşürmeyecek birisi güvenim sonsuz
Ne demek vazgeçmiyor? Vazgeçmek zorunda. Böyle hikayeler anca filmlerde olur. Başka bir erkekle yatmış, yatmakta olan bir kadını hiçbir erkek sahiplenmez, peşinde koşmaz. Kadından karşılık görmese bu kadar cesaretlenmez.
Eh, iyi ki diziden yönlenecek kadar zayıf karakterli değilim o vakit. Hiçbir şey izlemeden oturmak sıkıcı valla seviyorum ben dizidir, filmdir... Güzel oluyor
Biri ex olmuşsa artık karşıma af dilemek için dünyada hele ki evliysem evelAllah çıkamaz, ahirette mahkeme-i kübra'yı beklesin. Zaten ben ex düşünmeyi hiç sevmem onu çoktan zihnimden yollamış olurum, gönlümden atmış olurum, yok öyle yağma🌻💛😃
En güzeli. Benim e eski sevgilim yok 😄 ama eskiden bana aşık olan biri evlenince peşime düşmüştü. Allah tan eşim o kişinin bana aşık olduğunu biliyordu da beni hiç muhatap etmeden kendisi halletti meseleyi. 🖐️😄
Benim eski sevgilim yok ki... 😄 Ama bana aşık olan biri, evlenince içip içip peşime düşünce eşim hakkından gelmişti. Muhatap olmadım. Tek kelime etmem 🤩
Eşime söylerim. Ben, aldığım iltifatlar, yan bakışlara kadar söylerim eşime 🤩 kendim hakkından gelirim ama eşime bilgi veririm. Net bir şekilde tepkimi koyarım o kişiye karşı. Gerekirse savcılığa şikayette bulunurum. Ama her adımdan eşimi bilgilendiririm. 🖐️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
engel atarsın. Vazgeçmiyo diye bi olay yok. Sen vazgeçmesin diye bişeyler yapıyosundur. Bi insanı döndürmek o kadar kolay ki. Engel tuş una tıklıyon , yeni hesap mı açtı onları da engelliyon. Bitiyo olay.
Çok aşıktın diyelim... 🤪
Sen , oğlan vazgeçsin istemiyosun oyüzden bunları yapıyon sadece masum ayağına yatıyon.
Valla ben bişey yapmıyom. Ama evet dizideki hatun konusunda haklısın. 🤪 Hatun ne evdeki hiyemekten vazgeçiyor ne dışarıdakinden... Tüm yemekleri istiyorum diyor ne yapsın yazık 🤪
En fazla boşanırsın , eski oğlanla olursun onun da hevesi geçer zaten.
Yok kadın boşanmıcam dedi.. Olaylar olaylar... 🤩 Böyle olmasa dizi olmaz zaten di mi
saskinomayra asla konusmam yuvam yıkılır suna şahit oldum tanıdım bir kız vardı evlendı kocası onun eskı sevgilisiyle samımı arkadas ve kadın eskı sevgılısının arabasına bınıyor kocasına verıyormus arabasını çok tehlıkelı
Ohooo karmakarışık işteee 🖐️uzak dur demezsen başına neler gelir neler..
ve bu kadınn eskı sevgilisiyle baya sorun yasamıstı kızın babası dovcektı nerdese şimdi kocasının onla konusması bana tuhaf geldı baya uzun ilişkileri vardı sevgılısıyle eskıden
Gari bulduk da
Evlendik de
Zaman gecti de
Eski cevizlerim karşıma çıkacak
Peh
Gari yok apla gariiiiiii
Deme böyle fantastik şeyleri
Hahaha o da oluurrr
Nasıl gari sevdiğimi biliyon
Unuttuydan foto ekleyebilirim 😝
Anlamadım?
Bunun gibisini seviyom diyom
Elit avukat çevrende bunun gibi gari var mi diyom 😝
Yok böylesi
Hiç mi 😝
Hiç.. Benim yaş grubum yaşlı artık. Böylesi kalmadı. Küçük yaşlardan da arkadaşım yok.
25-30 aralığı avukat yok mu
Bunun gibi
Koskocaaaaa Bergama'da 😝
Ben Bergamada değilim. Gezmeğe gittik Bergama ya. Yok yok... 25-30yaş geubu tanımıyorum
İzmir desin o zaman😝
Bergama ya ben de 1 kez gitmistim
Yabancı büyük bir firma var
Rüzgar gullerinin kanatlatini üretiyor Bergama da...
O taraflara gitmistim
Aklimda kalan orası
Benim karşıma çıktı hiç konusmadim tanımaz gibi yaptim
İyi ettin
Hanıma havale ederim, o kafasını gözünü kırar, hem halâ isteyenim var diye hava atarım😊
Hahaha bu çok iyi 🤩
Geçenlerde birisi ödemeli aradı. Kırık türkçe, Kuzey taraflarından sanırım. Açtım "müsaitmisiniz?" diye sordu "buyrun" dedim ama cevap yok, var bir hesap diye düşündüm kapattım. Tekrar arayınca hanım açtı. Özel korumam varmış haberim yok..! Kadına bir bağırdı, daha arayıp soran yok😊
Hahaha panterrrr 🤩
Sen ne yapardın?
Benim eski sevgilim yok ki.. Ama aşağıda aynı soruyu soran bir arkadaşa verdiğim cevabı kopyalayayım... Eşime söylerim. Ben, aldığım iltifatlar, yan bakışlara kadar söylerim eşime 🤩 kendim hakkından gelirim ama eşime bilgi veririm. Net bir şekilde tepkimi koyarım o kişiye karşı. Gerekirse savcılığa şikayette bulunurum. Ama her adımdan eşimi bilgilendiririm. 🖐️
Hepsi değil bir tanesi sadece çok değerli onunla da arkadaşça görüşüyoruz
Eşin rahatsız olmuyor mu? Ben razı gelmezdim
Sevgilim olduğunu bilmiyor
Haaahh bana bunlarla gel 🤪 eski sevgilim olmadığı için arkadaş kalınır mı bilemem ama ben kalamazdım 🙃
Biz sosyal iki arkadaş olarak tanıştık ve uzun süre bu şekilde görüştük sonraları birşeyler oldu ve sevgili olduk evlenme teklifi ettim başta kabul etti sonra vazgeçti kendine güveni yoktu evlilik konusunda ayrıl barış 5 sene geçirdik ama yürümedi gayet güzel bir şekilde ayrıldık bir süre hiç görüşmedik ben evlendim iki çocuğum oldu ve eski sevgilimle de çok iyi arkadaşız eski konuları açmayan üstünü kapatmayı başarmış iki insanız
Vay arkadaş.. 5 seneeeee ooooooo 🤪
15 senelikte arkadaşız
Ayyy eşin duysaaaa... Duvara çiviler mi 🤪
Yok civilemez ama gorusmemize engel olur yani doğal olarak
Eh yani doğal olarak... 5 sene yaaa nasıılll... Ben çivilerdim 🤩
Sonuçta yedekte tutmuyor yatak ilişkisi yürütmüyorum merhaba merhaba gibi devam eden bir arkadaşlık söz konusu
Evlenme teklifi var ortada... 5 sene... Oooyyyy ben nerelere gideeemmm derdim eşime... Eyvah eyvah 🤪 şaka maka valla canına okurdum...
Evet yaşanmışlıklar var ama bunların üstünü kapattık konusunu dahi açmıyoruz ve karşımdaki kişi kesinlikle ben evli ve baba olduğum için beni en ufak bir ters duruma düşürmeyecek birisi güvenim sonsuz
Pekii🖐️
Teşekkürler muhabbet için
Ben teşekkür ederim 🖐️
Evlenmek değil de ben sildikten sonra karşıma çıkan insana diyecek tek şey game over baby jzjs
Vazgeçmiyor... Af diliyor...
Polise gider rahatsız olduğumu söylerim çünkü artık yabancı olur benim için özellikle eşim varsa
Ooo harikaaa 🖐️
Hiçbir şey yapmam ne yapacağım ki? Tanımamazlıktan, görmemezlikten gelirim.
Ne demek vazgeçmiyor? Vazgeçmek zorunda. Böyle hikayeler anca filmlerde olur. Başka bir erkekle yatmış, yatmakta olan bir kadını hiçbir erkek sahiplenmez, peşinde koşmaz. Kadından karşılık görmese bu kadar cesaretlenmez.
Dizi zaten 🤪 gerçekte de karmakarışık ilişkiler oluyor ama davalara yansıyor 🤔
Diziler insanları yönlendiriyor. Aptalca şeyler hiçbirini izlemiyorum.
Yok be kuzum bi diziye de hayatımızı yönlendirecek değiliz. İzliyoruz heyecan oluyor işte..
Yok yönlendiriyoruz araştırmalar gösteriyor bunu. :D
Eh, iyi ki diziden yönlenecek kadar zayıf karakterli değilim o vakit. Hiçbir şey izlemeden oturmak sıkıcı valla seviyorum ben dizidir, filmdir... Güzel oluyor
Ne demiş cem yılmaz
Sinema işte böyle 😂
Reelde azdan az
Benim için evlilik varken eski ya da yeni sevgili diye bir kavram yok
Bişey olmaz onınuda a q sıkıntı yok bol bol var herkese Yeter
Aaaaa hani sadakat? Hani bağlılık? Oldu mu şimdi?
Eee napayım musallat olursa polise mi vereyim hanıma söylesem ben suçlu çıkarım / 90 🤔
Çözümü bu mu?
Sıkılınca kendi gider zaten çözüm bu senin bulduğun çözüm nedir bir de seni dinleyelim 😎
Polise giderim 🤪
Tmmm git 🤭
Eski sevgilim yok zaten... 😄
Benim çok var 😎
Senin çözümün de var.. Ooohhh ne ala memleket 🤪
Sıkıntı Yok çözerim dizlerinin bağını ilmek ilmek 🤭
Yürü beee 🤩
Koşarım bile a q 🤣
bende böyle birşey izledim ama filmin sonunda kadın kocasını seçti :)
Benimki dizi... Çok iddialı bi dizi.
ismi ne
seks life
Senin filmin adı ne?
bekarım ama tam tersini yaşadım evlenip hala iletişim kurmaya çalışan eski arkadaş. ben uzak durdum
Uuuvvvv... Eşinden memnun değilmiş demek 🤪 iyi yapmışsın
böyle şeyler hayatta çok oluyor
Dizide izledim olaylar olaylar...
insanlar böyle herkes herkwsi aldatıyor ne yazık aşk sevhi sadakat hiçbir şey kalmadı artık herşey kirli
Evet haklısın
Acımasız tavrımı görür🌻💛😃
Tamam hak ettim diyor. Razıyım diyor yeter ki affet diyor 🤪
Biri ex olmuşsa artık karşıma af dilemek için dünyada hele ki evliysem evelAllah çıkamaz, ahirette mahkeme-i kübra'yı beklesin. Zaten ben ex düşünmeyi hiç sevmem onu çoktan zihnimden yollamış olurum, gönlümden atmış olurum, yok öyle yağma🌻💛😃
🖐️İşte bu kadar 😘
Bence de arkadaş... Nabza şerbet olmanın hiç kimseye faydası yok😂
İşte dizide işler karışıyor. İlk sezon bitti.. Du bakalım nolacak 😄
Ben izlemiyorum o diziyi ve pekçok diziyi de izlemiyorum, dizi izlemek için alternatif arayanlara tavsiyem GÖNÜL DAĞI, TRT'de
Eski ile işim olmaz o saatten sonra önüme bakarım.
Ama o da sürekli önüne çıkıyor 🤪
O an ne yapıyorsam onu yapmaya devam ederim
O da senin yanına geliyor karşına çıkıyor.. Sürekli etrafında dönüyor 🤪
Müsaade etmediğim hiçbir şeyi yapamaz engel olurum
Pekiii
Geçmişim temiz olduğu için böyle olaylar yaşamam
En güzeli. Benim e eski sevgilim yok 😄 ama eskiden bana aşık olan biri evlenince peşime düşmüştü. Allah tan eşim o kişinin bana aşık olduğunu biliyordu da beni hiç muhatap etmeden kendisi halletti meseleyi. 🖐️😄
Sadece konusurum istemwdigimi soylerim
Anlamıyor sürekli atağa kalkıyor 🤪
kibarca sepetlerim :)
Tekrar geliyor...
biraz sert şekilde sepetlerim :)
Ama hak ettim diyor. Vazgeçmedim diyor 😄
ben artık eski ben değilim derim. kendine başka adam bulsun :D
Pekii🖐️
vazgeçti yani :D
🤩 Vazgeçti
Şükür , kurtuldum 😆😁😂
olmadığı için problem yok
Halini hatrını sorardım
Konusurum.
Anlamıyor diyelim... Karşına çıkıyor sürekli... 🤪
İlk konusmamda hosgorulu olurum, ikincisinde o hosgorulu olmak zorunda kalir.
Üçğncüsünde? Sürekli etrafında... 🤪
Mesela?
Ne bileyim işte takipte.. Bakıyor gözlerini diyor. Gittiğin yerlerde...
Olabilir, takintisi kendini yok eder. Fiziki bir takintiya gitmemesi icinde gerekli seylerin tedbirini alip gecerim.
Nasıl tedbir?
Savcilik gibi
Pekii 🖐️
Sen napardin?
Benim eski sevgilim yok ki... 😄
Ama bana aşık olan biri, evlenince içip içip peşime düşünce eşim hakkından gelmişti. Muhatap olmadım. Tek kelime etmem 🤩
O zaman akıl yurut, eski sevgilin oldugunu farzet ve olayin boyle gelistigini dusun.
Ne yapardin?
Eşime söylerim. Ben, aldığım iltifatlar, yan bakışlara kadar söylerim eşime 🤩 kendim hakkından gelirim ama eşime bilgi veririm. Net bir şekilde tepkimi koyarım o kişiye karşı. Gerekirse savcılığa şikayette bulunurum. Ama her adımdan eşimi bilgilendiririm. 🖐️
Eyvallah
Ne yapayım onu
Affet diyor... Ayrılmıyor peşinden 🤪
He işi gücü yok peşimde gezecek
Hahaha yok diyor... 😄
Eşim varken çok geç her şey için
Pekiii🖐️
Hiç tanımamış gibi davranırim
Ama konuşuyor,, bi şans istiyorum diyor 🤪
Şansı hak eden biri olsaydı eski sevgilim olmazdı
Pekiii
🤷🏽♂️🤷🏽♂️