Bazı kişiler bu konuda çok rahat davranırlar ve numara meselesine hiç takılmadan direk verirler , bazıları ise karşısındaki insana gerçekten güvendiği zaman telefon numarasını vermeyi tercih eder. Peki sizin telefon numaranızı vermeniz için karşınızdaki insanın size nasıl davranması gerekiyor?
Karşı cinse telefon numaranızı vermeniz için ne yapması gerekir?
İstemesi yeterli olmalı neden telefon numarası devlet sırrı gibi saklanıyor anlamıyorum. İş için biri istese hemen verilir o numara ya da çekiliş vs gibi saçmalıklar için. En fazla engellersin olur biter. Herkes de kendini bir halt sanıyor 🤣🤣
Tabiki güvenmek lazım diyelim 3 yılda tek yaşamam lazım ya da işte çalışmam lazım başka türlü veremem sosyal olmak lazım tabiki verdim önceden ama pişman oldum çok kez artık vermiyorum vermem bence
Sosyal medyada KS'den başka bir alanda yokum. Cep numaramı kimseye vermem. Adamla reelde/gerçek hayatta en az iki kez görüşmeden katiyen numara vermem ben. Adamın numarasını da talep etmem🌻💛😃
Reelde telefon almadan net üzerinden mi görüsüceksin e o kadar güvenım yoksa zaten reelde de görüşme hadi bir kezi anlarımda 2 kez görüşmeyi beklemek nedir
@ankaralı06___ ilk konusmada numaramı isteyen birisiyle niyeti belli der vermem ama muhabbet ilerleyip güven olusmus sa istemesini beklemem ben bile isterim
Ya ben bi kere numaramı kendim verdim sanırım. Ondada arkadaş yabancıydı, onun dilinde 10’a kadar saymasını biliyordum, bilgimi konuştururken ah oda ne numaramı vermiş bulundum ajsjsj
Bak sneşn bu mesela düşüncen gayet normal ve doğal ama bir eşey şu tayfa var ya, sanaldan olan kimseye vermem. Yaa günümüzde ilişkilerin ya da yürümeleirn başlangıç notları instagram, snap vb... Uygulamak iken sanalda olmaz, sanalda gelen öcüdür diye düşünmek ben o kafayı hiç anlamıyorum
Hay ağzını öpeyim derler yaa. O misla çok çok doğru diyorsun vallahi. Yaani ne yapacağını bilemiyor insan, baksan birine kafede iken ya yanlış anlar mı, taciz ediyor gibi mi oluruz. Merhaba desek ne olur.. Akılda o kadar soru işareti var ki bu şekilde hayatına birini katmak inan ki çok güçleşitor. Kendimize hep duvar inşaa ediyoruz.
Tabi ki de günümüzde bu kolay bir durum değil asla. Yalnız kendimize karşı ya da karşımızdakilere karşı tabular kur ak ve ön yargılı olmakta bizi bu duruma itiyor. Aslında ilk engel biziz. Biz kendimize engel olmasak, çok farklı daha iyi bir yerde olabiliriz.
Ah keşke haklı op akta bir işe yarasa, sonuca artı bir katkısı olsa ama yok. Günün sonunda yine aynı şeyi yapmaktan ve düşünmekten geri durmuyor insanlar.
Kız olsun erkek olsun eğer samimiyetine güvenirsem numaramı veririm. Ve kızların asla numarasını almam almadım da. Ben veririm numaramı onlar arasın ya da mesaj atsın
bu nasıl bi soru sanki kukumuzu veriyoruz sohbeti güzelse konuşmaya devam edilmek isteniyorsa zaten numara verilir olay ne yaptığın nasıl konuştuğun değil iyi anlaşıp anlaşmamanızdır bence