Evli insanların burada ne işi var? Neden özelden yazıyorsunuz?

Evli insanların özelden yazdığını gördüm. Yazık cidden eşinize. Hiç mi vicdanınız yok ya. Aldatmaya giriyor bu resmen. Hayatınızdaki bir kişiyle yetinemiyor musunuz?
Evli insanların burada ne işi var? Neden özelden yazıyorsunuz?
Cevapla