Olamaz! Daha ilk buluşmada mazeretsiz sizi eken, ağaç eden, sizinle eğlenen flörtünüzden intikam alır mıydınız? Alırsanız ne yapardınız? Hadi içinizdeki o vahşi intikam meleğini çıkartın :dd
İlk buluşmada sizi eken flörtünüze nasıl bir ceza verirdiniz?
Başıma buna yakın bir şey geldi. Ekmedi ama 1 saat 10 dk kadar bekletti. Sinirimden alev almıştım. Ama sırf insanlara tahammül etme seviyemi yukseltmek için bekledim. Ve karsima geldiğinde gerçekten çok çabalamıştı. Çok kosmus, koştuğu için terlemis ve magazaya gidip üstüne yeni bir şeyler almış. Gece boyunca fazlasıyla telafi etti geç kalmasını. Başbaşa kalacağımız ortamı olusturdu. Ve beni göklere çıkardı resmen. Hiç pisman değilim o an oradan çekip gitmedigim için.
İlk buluşma ekilir mi ya? O kadar hazırlan, heyecanla bekle, hatta o günün hayaliyle yat kalk. Önemli bir sebebi varsa ve bunu bana ispat etme zahmetinde bulunursa, sorun değil. Ama sebebi ispatlayamayan Ben onun intikamını fena alırım. Anında intikam çanları çalmaya başlar :D gayet sakin yaklaşırım “olabilir, sorun değil, tabii canım vs” sonra ömrü beni beklemekle geçer, zerre umrum olmaz
Aynı gün içerisinde arkadaşlarımla aynı mekanda buluşur story atardım, umursamaz kalmaya devam ederdim. Tabii ki ulaşmak isteyecek arama veya mesaj yoluyla sadece görüldü ve cevapsız çağrı olarak kalmaya devam eder :)
İkinci şansı verirdim ona. Niyetini ve tavrını analiz ederim. Şefkat gerekip gerekmediğini anlarım. İlk sefer ceza vermek çok acımasız bir tavır hem de aptallık olur🌻💛😃
🤔 ben genellikle bir kişiyi a'dan z'ye kadar araştırmaya çalışırım. Hayatıma alacağım arkadaşım dahil olsun. Beni boş bir nedenden ekecek olursan seni bulmam bir o kadar kolay olur. 😎 Yani küçük bir bilgilendirme sadece. 😏
Şaka bir yana Bir yorumunu gördüm çok üzüldüm. Beni ilgilendirmez belki ama bu hayatta senim için senden daha değerli biri olamaz. O yüzden önce kendini düşün kendini ezdirme dik dur olur mu. :(
Beni buluşmaya ikna etmiş, sonra beni ekmiş mi? Vay gerzek 😂 Valla hiç takmam, yer içer, tek başıma eğlenirim hatta dostlarımı çağırır, onlarla eğlenirim. Daha da selam bile veremez bana.
Her yerden engellerim. Telefon numarasını ors9u yaparım hat değiştirmek zorunda kalır. Çok sinirlenmişsem prof fake hesaplarım var onlardan onu etkiler buluşmaya çağırır aynı şekil ekerim 😂
ölüm kalım meselesi olur, ailevi sıkıntısı olur anlayışla karşılanır ama bu yaptığı şey zevkine ise ona verilecek en güzel ceza, ceza verilecek kadar bile umrumda olmadığıdır, bidaha öyle biriyle görüşmeye devam etmem.