Hediye olarak size bir poşet kozmetik ürünü alan flörtünüze cevabınız ne olurdu?


bayansinirli06 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
"Vay be bu adam kadınların dilinden çok iyi anlıyor, kesin çok çapkındır bu!"😎
diye içime de bir kurt düşmez değil hani😄..
Hahah bak öyle düşünmemiştim 😂
Bence öyle 😄yoksa nerden bilecek kadınların Gratis hastası olduğunu..
Bana bir şeyler aldığını düşünürdüm. Diğer türlüsü, artık ona 'flörtüm' dememe engel :D
Ne yani makyajsız çirkin miyim diyip trip atarim :)
"Yani ben bunu kullanamam ama o kadar zahmet etmişin teşekkür ederim" derdim. Makyaj yapmıyorum. BEŞİKTAŞ'la alakalı bir şeyler olsa fena da olmaz yaaani:D
İlk defa buluştuğum birinden hediye kabul etmek tarzım olan bir şey değil...
Ne poşeti ile gelir ise gelsin.
Böyle :) :
Ayy canımm ne gerek vardı yaa zahmet etmişsin söyleseydin beraber giderdik ihtiyacım olanları alırdım😂 derdim
İlk buluşmada hediye almak vermek pek mantıklı değil
Kaldı ki çok makyaj yapan, seven biri de değilim
Valla benimki benle brlkde geliyor gratise bana oje seçiyor 😂
Gratisten alışveriş yapmıyorum cicim der poşetleri iade ederim
Ben cok mu cirkinim ki bana makyaj aldın ıhıııı 😝😝
Nerde o şans 😂 ama benimle gratis e gelmisligi var ve hiç gidelım diye ısrar etmedi çok sabırlı
Makyaj meraklısı değilim ama bakım ürünleri hoşuma gider.
Ahaha yhhaaa ne gerek vardıı ayhh kabul edemem ki ben aaa en sevdiğim ruj başka neler aldın
Bir mesaj vermek istiyor diyeceğim de hep makyajliyim zaten
parası boşa gitmiş diye üzülürüm
Mutlu olurdum fazlasıyla :)
Bakımlı olduğunu düşünürüm.
Bu ne laaaannahshshsh şoke şoke şoke tşkler
Kabul etmem manasız çünkü hajrjrjr
Mac ya da sephora ile gelse olmuyor mu 😅😅😅
Parayla mı satın alacakmış?
O gün nikah masasına götürürüm onuuu
Cok tatli bir jest
Mutlu olurum.
Mutlu olurum 😁
Beni gerçekten sevdigini düşünürm
Yuuuuuuuupppppiiiiiii
Almam şaka şaka sh7h7sojsons
Olumsuz bir tepki göstermezdim.
ayyy ne guzelll😜
Hiç tepkim olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar