Uzun yıllar boyunca süren aşklar, bitmeyen sevgiler mabedine sahip kalpler, huzur dolu bir hayatın emek verip emekliye ayrılmış kalp yaşlılığı evresine geçecek kadar uzun süreli bir ilişki yaşadınız mı yaşıyor musunuz ya da yaşamak ister miydiniz veya yaşayacağınıza bir inancınız kaldı mı var mı?
Aşk her kalpte yaşanmaz. Aşk tekildir...
Sevgi emekti. Sevdiğiniz insanı emekliye ayrıldığınızda da yanınızda görebileceğinize inanıyor musunuz?
Tabii ki, artıknikş huysuz ihtiyar olur, bütün gün birbirimize laf sokarız :D inşallah seyirlik değil ömürlük olur. En çok da ihtiyarlayınca sanırım birbirimize ihtiyacımız olur 😌 oturur torun falan bekleriz, emekliliğimizi sahile yakın bi evde mis gibi geçiririz diye düşünüyorum
Sevgiyi kisileştirmem hocam. Sevgi içimizde yasattığımız şeyler olmalı. Alıp bir kalıba sokmaya çalışırsak o sevgiden çok çıkarlarımız olur. Onun her insanin içinde kendi oluşturduğu sevgiler vardır ve taşımayı bilene bu kudret verilir. Sevgiyi aslında emek yapan tabir budur. Emeksiz de ekmek olmaz ve sevginin besleyemezsin. Yoksa yaşlanır gider emekli olur her gelen sevgi. Her kalbe girmeye çalışmaktan daha iyidir bu bence. Bir kalıba sevgilerimi asla sokmam. 😊 Yaşlanmaz bu yüzden. Kişilikler karşılığı kendini ben zanneder. Her insan ister de ömür boyu bir tek olsun ama benden geçti gibi...😀