Ben dün biriyle buluştum çok yakışıklı değil ama karakteri çok güzel çok tatlı bir yüzü var 😢 ama akşam gelince bana arkadaş olalım aşk iyi bir şey değil dedi aslında Evet Instagram'da konuşurken de hiç öyle bir imada bulunmadı ama ne bileyim ben bunu kendime aşık edebilir miyim? Bakın bu ikimizin resmi.
Ben size güveniyorum ama yinede bana fikir verir misiniz?
İnsanlar hakaret etmeye ne meraklı. Yorumlara takılma. Arkadaşça konuşmaya devam et. Kendin olduğun gibi davran, zamanla seni tanıyıp bir şeyler hissedebilmesi olası.
Ilk buluşma da bu kadar samımıyet bence erkeğe ıtıcı gelmıs olabılır. Ama söyle de bırsey var bazı erkekler ıyı anlaştığı kadınla sevgılı olmak ıstemez var böyle tanıdıklarım. Sevgılı olup yarın bırgun onu kaybedeceğime arkadaş kalırım kalıcı olur falan dıyorlar. Bence gayet mantıklı
Yakışmışsınız birbirinize 👍 bir beklentin olmadan an'ı yaşamaya bak, nasıl ve kiminle mutlu hissediyorsan onun yanında ol hiç hesap kitap yapmadan
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kusura bakma sen çirkin birisin adamın yüzündeki ifade bile senden ne kadar uzak olduğunu gösteriyor. seni ancak kandırıp kandırıp s. ikerler başkada. Birşey olmaz yani anlama sokaktaki kadınlara benziyor
Ne biçim yorum bu ya nerem çirkin ne kadar kırıcı bir yorum niye insan olmak için bu kadar zorlanıyorsunuz neden insanları kırmak bu kadar kolay ya kötü bir düşüncen varsa yapma mecbur musun
Yaaa o da birşeyler yaşamak istiyo fakat aşka bağlamayalım olayları işte.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İlk buluşmadan böyle fotoğraf çekilip ucuz kız imajı vermişsin sanırım. Yaptığın doğru değilmiş. Erkeğin sana ilgisi yoksa manit yapsan bile bir süre sonra terk edicektir