Bu nedemek, egomu sevgisizlikmi narsistlikmi, burnu havadalıkmı, sevmemekmi?

  • Diğer sorularımı okursanız 3 yıldır annesinin sözünü dinlemekten başka hicbir şey yapmayan eşime : “Artık bizim icin bişeyler yaptığını görmek istiyorum, düşün taşın biyerdrn başla ozaman ben burdayım, Yeniden gel iste ben yine sana giderim. beklerim dedim” COK BEKLERSİN dedi bana.. 3 gündür ben annemildeyim ondan haber yok.. bu nedemek
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona kötü bişey dediğimi zannetmiyorum. Annemde izah etmeye calıştı lafın gelişi iste diyor yani tekrar konuşuruz demek istiyor dedi. Ona dönüp tekrar yüksek sesle COK BEKLERSİNİZ dedi.. ben ağlayarak cıktım odadan. Babamada dikkat edin ne konuştuğunuza demiş. Onların ailesi neler neler diyorlar neler yapıyorlar.. bişey demiyorum oda susuyor onları haklı görüyor onların tarafını tutuyor.. Benim aileme COK BEKLERSİNİZ OKUNUŞTUKLARINIZA DİKKAT EDİN.. bu normalmi bana cok kötü geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ben hep veren taraf katlanan taraf oluncamı iyiyim. Bunu demeyede mi gakkım yok. Cok beklersin.. dicek kdr kötü bileymi demişim ona. Bişey isterken hemen bu tavır bu kestirip atmak doğrumu bi erkeğin böyle yapması.. bu kadar kolaymı kestirip atmak her erkekmi böyle yapar bunu der
Bu nedemek, egomu sevgisizlikmi narsistlikmi, burnu havadalıkmı, sevmemekmi?
Cevapla