İçimdeki o pişmanlık bir türlü geçmiyor sürekli aklıma geliyor detayı okur musunuz?

Çevrem beni çok temiz bir kız olarak bilir, gerçekte hiç kimseyle birlikteliğim olmadı bir tane sevgilim bile olmadı. Ama sanalda öyle bir hata yaptım ki o kadar pişmanım ki.. Tesettürlü bir kızım üstelik. Çıplak fotoğrafımı attım birine, göğüslerim çok küçüktü bundan yakınıyordum giydiğim kıyafetler de yakışmıyordu zaten sanaldan bir kişiye anonim bir profilde bundan bahsettim. Bi at fotonu ben yorum yapayım benden sana zarar gelmez korkma dedi, ben başta istemedim o çok ısrar edince de attım. Bundan sonra başladı bu olay bende, bir süre sonra normal gelmeye başladı birsürü erkeğe çıplak fotomu attım maalesef ki.. İnsanlar güzel yorum yaptıkça hoşuma gitti işte. 5 aydır yapmıyorum bıraktım. O kadar pişmanım ki. Neredeyse her gece ağlıyorum her yer üstüme geliyor gibi içimde öyle bir sıkıntı var ki yaptığım bu günahın bedelini nasıl ödeyeceğim bilmiyorum. Evleneceğim kişiye zaten söyleyemem bunu, bu bende sır olarak kalacak ama o da beni tertemiz geçmişi temiz bir kız olarak tanıyacak, en çok da buna üzülüyorum ama her ne kadar üzülsem de söyleyemem çünkü öğrense kimse beni istemez. Zaten muhafazakar bir ailenin kızıyım muhtemelen evleneceğim insan da öyle olacak ama ben onu hiçbir zaman hak etmeyeceğim çünkü geçmişim kirli.. Lütfen bi akıl verin ne yapmalıyım kendimi öyle bir çıkmazda hissediyorum ki..
İçimdeki o pişmanlık bir türlü geçmiyor sürekli aklıma geliyor detayı okur musunuz?
Cevapla