Kiz arkadasim vardi sevgili gibidik 3 4 günlükdü kankasida beni seviyordu red etmistim ama kankasi cok kiskaniodu sorular sorun cevapliyim cidden çok merak ediyorum cidden ortada tehdit veya baska biseymi var diye mesela sana bakarken gülmsio mudu kıskanio mydu gibi sorular sorabilirsiniz
asla parami yemeye calismadi bu arada
asla parami yemeye calismadi bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
vay be böyle erkek kaldımı tam tersi olur normalde kardeşim kullanır anlarsın zaten
sorular sorabilir misin soyle yapio mydu boyle yapio mydu die cidden cok merak ediyorum acaba seviyo mdu
şimdi konuyu bana anlat yardımcı oluyum
instsgram varsa ordan yazablrmym bu soru cok onemli benmm icin kafami aşiri derecede yorior
yok ki valla
burdan yaziyim
olur
Bir kız vardı bunla tanıştık işte dertlerini anlattı sonra baya yakınlaştık ama sürekli yakında taşıncaz diyordum taşıncaz ve bidaha birbirimizi göremicez kızda sürekli beni birakcaksin beni unutcaksin diyordu ( tipimden dolayi ) ben öpünce o hic öpmedi neden opmedin dedigimde utandim dedi. binada boynunu falan emdim ters tepki vermedi aksine hoşuna gitti devam ettik sonra pazartesi bidaha buluscaktik eve geldim ( bunun hesapı arkadaşında var arkadaşıda beni seviyordu benden instagram istemişti red ettim) sonra arkadaşı özel mesajlarimizi bunun eski sevgililerine falan atmış arkadaşına baya bi sövdüm rezil edicem dedim ve şu cevapı verdi sen iki üç gün sonra gidiceksin 2 3 günde ne değer vermesi? beni unutup birakicaksin sen beni yarı yolda birakmadan ben birakiyorum arkadaşımı satamam dedi sonra herşey sahteydi senle vakit gecirmek icin beraber oldum dedi ama yanımda hiç oyle hareketli degildi vakit gecirmek icin duruyor gibi degildi sürekli sariliyorduk
eski sevgililerini kiskandirmak icin değildi cunku onlardan uzakda takilioduk gerekirse gece 1 e kadar benle dişarda kaliordu kimse sokakda yokken bile benle geziyordu yani bana güveniyor gibiydi baya bi sevgilim oldu acemi değilim kız beni kullanmak icin beraber olsaydı öyle olmazdi kız su istemeye bile utanıyordu ben iki üç gün kullanip atabilcegin birisi degilim sen gidiceksin ama arkadaşlarım kalcak arkadaşımı satamam senle vakit gecirmek icin takıldım sen yoluna ben yoluma bidaha karşıma çıkma falan diyip engelledi arkadaşlarınada engelletti sencr bu işin içinde başka bir iş mi var düşünmekten yoruldum ama çokta umrumda degil sadece kullanılmışmym yoksa hisleri gercekmiydi yoksa onu birakcagimi bildigi icin daha fazla bağlanmakmi istemedi aklıma bunlar geliyor
şimdi kardeşim o arkadaşını seçmiş sende boşuna takma yok kullanmamış kullansa gece cıkmazdı yani bi onunla yüzyüze gelmeniz lazım daha iyi olur canını sıkma degmez
arkadasini secmiste bi secim ypmasi gerekmiodu biseyden korkms olablrmi kizin srkadasinin aldigi ss leri kankasi kizin annesine verir diye flan
yok be seven insan herşeyi göze alır bi arkadası için böyle yapmıs o şu an napıyodur sen orda onu düşünüyosun inan degmiyo salla gtsin
Seni düşünüyor muydu?
Sürekli beni düşünüyordu taşıncaz yakında 1 hafta kaldi en fazla diyordum ogrendiginde sabaha kadar ağlamişti ertesi gün göz altlari mosmordu hatta canli yayinda agliodu sari sacli yesil gozlu tatlı bi cocuk yaralarımı saran bana çok iyi gelen gidiyor :( tarzinda konuşiodu yani düşünüyordi
O zaman sana değer veriyor yani vakit geçirmek için konuştuğunu sanmıyorum
neden oyle dediki acaba tehdit mi ediliyor?
Yok ya
Bir kız vardı bunla tanıştık işte dertlerini anlattı sonra baya yakınlaştık ama sürekli yakında taşıncaz diyordum taşıncaz ve bidaha birbirimizi göremicez kızda sürekli beni birakcaksin beni unutcaksin diyordu ( tipimden dolayi ) ben öpünce o hic öpmedi neden opmedin dedigimde utandim dedi. binada boynunu falan emdim ters tepki vermedi aksine hoşuna gitti devam ettik sonra pazartesi bidaha buluscaktik eve geldim ( bunun hesapı arkadaşında var arkadaşıda beni seviyordu benden instagram istemişti red ettim) sonra arkadaşı özel mesajlarimizi bunun eski sevgililerine falan atmış arkadaşına baya bi sövdüm rezil edicem dedim ve şu cevapı verdi sen iki üç gün sonra gidiceksin 2 3 günde ne değer vermesi? beni unutup birakicaksin sen beni yarı yolda birakmadan ben birakiyorum arkadaşımı satamam dedi sonra herşey sahteydi senle vakit gecirmek icin beraber oldum dedi ama yanımda hiç oyle hareketli degildi vakit gecirmek icin duruyor gibi degildi sürekli sariliyorduk
eski sevgililerini kiskandirmak icin değildi cunku onlardan uzakda takilioduk gerekirse gece 1 e kadar benle dişarda kaliordu kimse sokakda yokken bile benle geziyordu yani bana güveniyor gibiydi baya bi sevgilim oldu acemi değilim kız beni kullanmak icin beraber olsaydı öyle olmazdi kız su istemeye bile utanıyordu ben iki üç gün kullanip atabilcegin birisi degilim sen gidiceksin ama arkadaşlarım kalcak arkadaşımı satamam senle vakit gecirmek icin takıldım sen yoluna ben yoluma bidaha karşıma çıkma falan diyip engelledi arkadaşlarınada engelletti sencr bu işin içinde başka bir iş mi var düşünmekten yoruldum ama çokta umrumda degil sadece kullanılmışmym yoksa hisleri gercekmiydi yoksa onu birakcagimi bildigi icin daha fazla bağlanmakmi istemedi aklıma bunlar geliyor
bu iki metini okursan olayi anlcaksin cevapini cok merak ediyorum sonrasinda uyucsm zaten
Anladım kötü olmuş o zaman onun arkadaşı büyük ihtimal onu gaza getirdi yani seni bırakacak sen bırak falan filan demiş olabilir