Flörtüm çok kendisine güveniyordu tipine çok yakışıklıyım falan diyordu ama?

Birbirimizi gördükten sonra baktım ki evet denmez ama o kadar egoya tipi yakışıklıda değil sokakta görsen dönüp bakmazsın bile kendini bir şey sanıyor bazılarına bu ego nerden geliyor böyle?
Flörtüm çok kendisine güveniyordu tipine çok yakışıklıyım falan diyordu ama?
Cevapla