Bazı insanlar bildikleri şeyi sürekli karşısındaki insanlardan duymak isterler , her zaman ilgi beklerler ve sürekli onlarla ilgilenilmesini isterler. Peki sizin böyle bir sevgiliniz olsaydı ne yapardınız?
Sürekli ilgi bekleyen sevgiliniz olsaydı ne yapardınız?
Sevgininde aşkında bir dozu vardır. Abartmamak gerekir.. Nekadar seviyorsun muhabbetleri saçma. Bir insanın seni nekadar sevdiği davranışından anlarsın aöylemesine gerek yok..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Aaaa bu ben ama bende soyle bir şey var benimle ne kadar ilgilenirse sahiplenirse ben daha fazlasını veririm ona 😎
Bacim 😎 bu emojiyi bari atma yorum zaten sacma
Sevgininde aşkında bir dozu vardır. Abartmamak gerekir.. Nekadar seviyorsun muhabbetleri saçma. Bir insanın seni nekadar sevdiği davranışından anlarsın aöylemesine gerek yok..
Çok ilgi meraklısı olsa rahatsız olabilirim ama ben gayet ilgili biriyim. Tabi ilgi de beklerim. Sevmeyen ilgilenmez.. Sevmeyenle de işim olmaz :D
Günlük neredeyse hiçbir işi olmayan insanların ağzına pelesenk olmuş olan cümle "ilgi manyağım" 😂😂🤦♂️
Telefona bile bu kadar güncelleme gelmiyor. Seven zaten belli eder sevdiğini mu kadar boğmaya ne gerek var.
ruh sagligindan endise eder bir psikologa yonlendirirdim
Sıkar böyleleri. Kimsenin hayatı 7/24 ilgi gösterebilecek kadar boş değildir.
Bu konuda tecrübeliyim. Sonucu söylüyorum : bitiyo bunaldım ve bitirdim.
İlgi iyidir seviyor musun diye sordugumda cok desın ne olacak😀
ya ilgi eksikdiği olan bir insandım bende eskiden 15-16 yaşlarımdan sonra geçti ama :)
yani kısacası psikopat değilim :D ama bir süre sonra ilgi manyağı olmuyorsun
Böyle şeylerin içte gelmesi lazım benim dememle diyecekse samimi gelmez
ne güzel olurdu ya benimkide tam tersi ilgimden sıkılıyor xd
Abartmadığı sürece birşey yok bence, bende ilgi görmeyi çok severim ama kolay kolay karéımdakine gösteremem, birazda insanına bağlı.
Olm böyle kizlqrdan aninda ayrilcaksiniz yoksa sicis
Uğraşamam. Neticede ben kimseyi pohpohlamak için doğmadım.
ilgi gösterirdim ben ilgi göstermekten o ilgi görmekten bıkmıyordu
Orta yerimden çatlarım, bu ne ya 🤧
O ne öyle vıcık vıcık
Açık ve net bir şekilde bogardim
Böylesi özgüvensiz şımarığa katlanmam
beyaz balonda ki yazan kişi ben 😂😂😂
Sevgilim değil mi derim istediği kadar bekler. 😀
Kürekle verirdim istese yeterdi.
Bu durumu bencilliğe yorup ayrıldım pişman değilim
Bunaltır..
Dozunda olmalı her şey
İlgi şart.(sevgilidenn)
İlgi görmeyi de göstermeyi de severim
terslerdim
Bunaltıcı
İstediğini veririm
Ugrasmam
Hiç çekilmez.
Sevgili olmazdım
Dozunda olmalı. Devamlı ilgi isterse bunalırım
tatlı olur
Sürekli ilgi olmadan nasıl yaşar ki insan 😏
Beklemem
Uğraşamam
Elveda
Şutlardım tabiki