Arkadaşlar şu an bu konu aklıma geldiğinden uyuyamıyorum?

Kısaca şöyle bahsedeyim şuanlik 2 yıllık bir sevgilim var ve biz bununla üniversite 1 de tanıştık. Ozaman bir yakın arkadaşım vardı kızdı. Yani ortak arkadaşımızdi. Ben bu çocukla ilk tanıştığımız da birbirimizden nefret ediyorduk ama aslında çok hoşlanıyormuşuz. ikimizde bilmiyorduk. Bunlar o yıllarda benle arkadaşlıkları bozuldu.2 erkek bir kız takılmaya başladılar ve ders çalışmaya kız arkadaşınızın evine gitmişler bu çocukta (şuanlik sevgilim kendisi) eve geç kaldığı için bir geceligine kızda kalmış. Ama bunu çok taktım kafaya yani o kızı bende tanıyorum acaba birşey oldumu diye içim icimi yiyor. Sonra zaten arkadaşliklari bitti. sonrasinda bir ortamda bana açıldı öyle yani şu an ben güzel kardeşim falan olmuyorum demi lütfen içimi ferahlaticak şeyler söyleyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani artıkçı sayilmiyorum demi sonuçta sadece uyumak için kalmış evinde
Arkadaşlar şu an bu konu aklıma geldiğinden uyuyamıyorum?
Cevapla