Kısaca şöyle bahsedeyim şuanlik 2 yıllık bir sevgilim var ve biz bununla üniversite 1 de tanıştık. Ozaman bir yakın arkadaşım vardı kızdı. Yani ortak arkadaşımızdi. Ben bu çocukla ilk tanıştığımız da birbirimizden nefret ediyorduk ama aslında çok hoşlanıyormuşuz. ikimizde bilmiyorduk. Bunlar o yıllarda benle arkadaşlıkları bozuldu.2 erkek bir kız takılmaya başladılar ve ders çalışmaya kız arkadaşınızın evine gitmişler bu çocukta (şuanlik sevgilim kendisi) eve geç kaldığı için bir geceligine kızda kalmış. Ama bunu çok taktım kafaya yani o kızı bende tanıyorum acaba birşey oldumu diye içim icimi yiyor. Sonra zaten arkadaşliklari bitti. sonrasinda bir ortamda bana açıldı öyle yani şu an ben güzel kardeşim falan olmuyorum demi lütfen içimi ferahlaticak şeyler söyleyin.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani artıkçı sayilmiyorum demi sonuçta sadece uyumak için kalmış evinde
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer