Hmm sanırım izin vermezdim. Kararımdan dönmek istemezdim. Her temas durumu daha da zorlaştırır benim için.. O sebeple benden uzak durması gerek ki kararlı olabileyim.. Aklımı karıştırmasın.. Keyifli geceler..
bunu ben yapmıştım snsknsks ayrıldık ama son kez buluştuk sıkı sıkı sarıldım karşı taraf dondu kaldı 😅 bende ağlaya ağlaya eve döndüm 🥺 karşılıksız sevgi acıtıyo
Eski sevgilim denemiş ti ayrılırken ayrılık eşyalarımızı birbirimize geri iade ederken. Sonra sonkez birlikte olalım mı dedi bana bende olmaz dedim bu bize ne fayda vericek dedim. Keşke demeseydim gelen gideni meğerse cok aratıyormuş. Keşke onda kalsaydım. Keşkeler keşkeler...
Hayır. Vedaları zaten saçma buluyorum, iyice saçmalamak kadar saçma bir olay olamaz. Ayrılıyorsan buluşup seromoni yapmak da ne ya. Sevmem ben vedaları, boş duygusallıklar. Ayrıl geç işine.😂
Çok korkunç bir an. Sevmem böyle saçmalıkları. Öpüşebiliyorsan ayrılma, ayrılıyorsan sarılma öpüşme hatta el bile sıkışma maske, mesafe, temizlik ve bol gözyaşı
Hayır ayrılıyorsam bir sebebi vardır. Ya birbirimizi sevmeyi bırakmışızdır ya beni aldatmıştıe ya da başka bir şey bitmiştir zaten öpüşmek çok saçma olur.