Hoşlantı yavaş yavaş zamanla karşılıklı olabilir mi?

Bir arkadaşımdan yaklaşık 14 aydır hoşlanıyorum. Ama mantığımı da kullanabiliyorum. Açıkçası şöyle, bence o da boş değil ama böyle çok karmaşık bir durum. O da emin olamıyor gibi. Bana farklı davranıyor zaten konuştuğu yakın kız arkadaşı bir ben varım bir de küçüklük arkadaşı var ( baya samimiler ve bizim de ortak arkadaşımız) bana karşı farklı. Böyle yakın arkadaşız ama yakınlıktan farklı bir şey daha var. Ama geçen şöyle bir laf kullandı "ben birinden hoşlansam beklemem söylerim." "benim kafam rahat" vs gibi laflar kullandı ama bu çocuk çoğu şeyi içine atan biri öyle aslında dediği kadar rahat söyleyebilecek biri değil. Ben de aynı şekilde bu konu açılınca hoşlandığım biri olmadığını söyledim ve kafamın rahat olduğunu söyledim. Bilmiyorum, onu çözemiyorum ama kesinlikle farklı bir şey olduğunu hissediyorum. Zamanla bu belli olur mu? Ne ile belli olur?
Hoşlantı yavaş yavaş zamanla karşılıklı olabilir mi?
Cevapla