Geceleri ağlıyorum bundan nasıl kurtulurum ne yapmalıyım
(Düğünüme 20 gün kala nişanlım tarafından terk edildim) bunu nasıl atlatıcam
(Düğünüme 20 gün kala nişanlım tarafından terk edildim) bunu nasıl atlatıcam
Kötü olmuş. Depresyon öyle bir kısır döngü ki, iyileşmek için dışarı çıkman, sosyalleşmen, eğlenmen şarttır ama çıkamazsın. Zincirini kır at kendini dışarı hiçbirşey düşünmeden bir deniz kenarına git otur vs.
Yaşadığım şehirde okadar anımız varki nereye balsam anı ile dolu Karadenizi terk edicem
Rabbim gönlüne ferahlık versin bacım dua et namaz kıl derdi veren dermanınıda verir demekki senin için hayırlı biri değildi rabbim o yoldan döndürmüş seni bunu şimdi anlayamazsın ama ileride bu yoldan neden döndürdüğünü rabbim sana gösterir şükredersin şimdi ona dua et
Saol kardeşim bana dua et olurmu
Yani çok üzücü bi durum hiç bişey seni tam rahatlatmaz şu an ama tek iyi yanı ya evlenip sen hamileyken seni yarı yolda bıraksaydı o daha da kötü olurdu yalnız neden ayrıldı
Ama abi ben ona okadar değer verirken onun ailesinin sözüne bakması benim canımı daha çok yaktı. Ve bizim sevgimize sahip çıkmaması insanlara karşı bütün güvenimi bitirdi ben bu genç yaşımda gelinliğimle ortada kaldım
Evet ailesi böyle birşey yaptı. Benim çeyizim herşeyimde alınmıştı beni öyle ortada bıraktılar. Birde benide ailem vermiyordu ben ailemin karşısında durdum seviyorum diye sevdiğim adamda beni söylediğimle bıraktı böyle ortada
Nişanlım şunu dedi ailem istemiyor bukadar.
Ya işte öyle abi.. Şimdi ben nasıl olurda atakta güçlü kalayım.. Duygularımla resmen oynandı
Yok aslında ailesi beni çok sevdi annesi arabaya kadar geldi yanağımdan bile öptü hiç bir sorun yoktu biz memlekete geldik ailem istemiyor dedi. Çok şey var abi ben tesettürlü bir bayanım ferace giyen bir bayan güya ben görümcemin kocasına beni beğendinmi demişim. Ben gezerken bile önüme bakıp gezen bir kadınım bana iftira attılar
Bide ben 25 yaşındayım görüncemin kocası 60 yaşında el insaf yani ben karadeniz kızıyım değil ona ünv yanıma erkek oturduğunda bile sıradan kalkardım
Evleneceğim kişi 28-29 yaşında
5-6 yıl sürdü
Cevap
7Cevap
Bağıra bağıra ağla iyi geliyor cidden. Ben yastığa yüzümü bastırıp bağırarak ağlamıştım ve beni rahatlatıyordu. Sana acıyacak insanlara belli etmemeni tavsiye ederim. Heralde o halimi görenler olsa ben utançtan daha çok üzülürdüm. Bu şekilde zamanla atlattım
Ben de o yüzden ağlayamıyorum. Kimsenin bana acıması istemiyorum. Herkese karşı gelerek sevdiğim adam ile evlenicem dedim ailemin karşısında durdum şimdi vana ne oldu sevdiğin adam seni yarı yolda bıraktı dediler. Canım çok yanıyor. Ailem hörmesin diye yatakta battaniyeyi kafamı çekip ağlıyorum bende
evet en iyisi gece ağlamak kimse farketmiyor. ama merak etme mutlaka atlatacaksın. İnsana dünyanın sonu gibi geliyor. Bir daha kimseye güvenemem, hayattan zevk alamam gibi düşünüyorsun ama öyle olmuyor. Zamanla geçiyor ve sende kalan tek etkisi düşüncelerini biraz daha olgunlaştırmış oluyor
Evet kesinlikle tercübe oluyor tabi ama ben hakkımı helal etmiyorum birhün geri geldiğinde ozaman ona 2 çift lafım olacak
Eminim çok lafın vardır da söylediklerine dikkat et gururunu koru. Geçmi olsun kader ortağım
Çok saol kader ortağım
Bu terkedilme insanda hep aynı etkiyi yapıyor galiba. Ona olan kızgınlığın paylaşabileceğim bi arkadaşın var mı
Yok malesef 😞 o yüzden bu siteye yazıp tanımadığım insanlardan destek alıyorum biraz olsun iyi olurum diye
Biriyle bu mevzuyu konuşsan iyi gelir aslında. Uzun uzadıya
Yani açılırsın
Bide rahatlatıcı bitki çayları meditasyon yap
Aynı yoldan yürümüş biri olarak. soyluyorum
Bunlar iyi geliyor
Evde durma
Surekli. disarida vakit geçir
Tamam çok teşekkür ederim deniycem inşallah
Rica ederim
Umarım toplarsın
Bu sorunu aşman hatta nişanlınla barışıp onu elde etmen çok kolay aslında
Nişanlım ailesinin rızası olmadan evlenemezmiş
Ya bu sorunun çözümü gayet kolay neden sana öyle davrandığıda ortada. İstersen takip et detaylı konuşalım bu konuyu
Neden terketti? Birçok sebebi olabilir bunun sıkılmış olabilir, evlilikten korkuyor olabilir, cinsellik yaşadıysanız amacı bu olup istediğini alınca gitmiş olabilir
Ailesi nedeniyle ailesinin lafına baktı biz türkler evlenip boşanırmışısz sebebi buymuş
Irkla alakası yok her ırk evlenip boşanabilir bahane aramışlar. Onun ırkı ne
Kendisi kürt. Evet bahane aradılar birçok nedenle giydiğim çoraba bile bahane bukdular ama sevdiğim adam elime tutupta sen benim sevdiğimsin kim ne derse desin bizim 5 yıllık bir geçmişimiz var ben seni seviyoruö diyemedi
Bırak ablacım herkes kendi ırkıyla evlensin kürtler baskıcı oluyor evlenseydin belki çok pişman olacaktın senin için hayırlısı olmuş
Koskoca 5 yıl. Ben karadenizliyim ve ailem karşı çıkmasına rağmen sevdiğim için herşeye katlanırım dedim ama olmadı
Keşke aileni dinleseydin aileler genelde haklı çıkıyor bu kadar üzülmezdin en azından
Ne bileyim 5-6 yıllık sevdiğimdi beraber büyüdük gibi ama ben böyle yapacağını ailesinin böyle olduğunu bilmiyordum bile
5,6 yıl ailesini nasıl tanıyamadın be ablacım valla kendine yazık etmişsin
Biz karadneizli onlar doğuluydu beni ailesine bile göstermiyordu. Birde annesi falan türkçe bilmiyordu
İyiki olmamış zaten boşver hakkında hayırlısı olmuş
Bol bol ağla. Şaka yapmıyorum ciddiyim o zehri sadece ağlayarak atarsın içinde tutarsan daha kötü olur
Boğazımı sanki biri sıkıyor nefes alamıyorum yüreğimde bir ateş var yanıyor. Sevdiğim adam bana sahip çıkmaması yüreğimi canımı daha çok acıtıyor
Balkona çık hava al bol bol aşk kadar kötü bir şey yok şu dünyada.
Kesinlikle. Ama aşk yaşanmasını bilene güzel Allah mutlu edecek insanlar çıkarsın karşımıza gerçekten hayırsız insanlar insanın yüreğini yoruyor
Ben aşkı bıraktım sende bırak çünkü aşk bi zaman dan sonra bitiyor en önemli olanı sevgi ve saygıdır evliliği de bu ayakta tutar iyiki de onunla evlenmemişsin
Doğru diyorsun...
Aybi ben durumlar farklı ama aynıyiz uykun var uyuyamiyorsun demi? Nedenler hep var? Biriyle konuş ama kendini sıkma 🥺❤iyi geliyor
Evet uykum var ama uyuyamıyorum açım ama yemek yiyemiyorım konuşmak istiyorum ama boğazımı birşey sıkıyor
Ben yiyorum sıkıntıdan boğazındaki düğümü konuşacağın kişi acar tanımadığın biri olsun anlat emin ol iyi gelicek sonra yavaş yavaş alışacaksın 🥺❤ilk günler kötü oluyor
İnşallah ya inşallah iyi insanlarla karşılaşırız❤️❤️
Insallah ❤❤🥺
lan en son mu söylenir bu😅detaya bak çay demle💛
Umarım senin kadar mutlu olurum
Abla kötü durum yaşamışsin be ama hata sende
Türk olduğum için ailesi beni
İstemedi
Ama hata bende doğru öyle bir insanı yüerğime aldım
Abla eğer kendini toplayamazsan tekrar yaz sana iyi gelecek şeyler söylerim
Geçmiş olsun dostum.
😔saol kardeşiö
yardım almalısın
Bu sicilime işlemez dimi hani hap falanda kullanırsam
bu bir sorun değil psikiyatri yardımı almalısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?