Tüm erkekler mi böyle, yoksa sadece benimki mi ve ben ne yapmalıyım?

mesajlarıma geç cevap veriyor ve bu kronik bir durum. Kendimi değersiz hissediyorum, kukla gibi hissediyorum. Daha önce defalarca kez konuştuk kavga ettik ayrılma eşiğine geldik ama hala aynı davranıyor.
yani sabah 1 sn video atmış. Sonra ben de attım göz kırpan bir sn. ben 10 dakika sonra attım. O da 45 dk sonra ne kaşını gözünü oynatıyosun yazmış. Beş dk sonra cevapladım. Bir saatten fazla geçti hala yazmadı.
yani umursamayalım falan da abi birbuçuk senedir birlikteyiz ve uzak mesafe ilişkisindeyiz. yani flörtte değiliz. Düzgün insan gibi iletişim kurmak için neye ihtiyacımız var artık?

Şimdi kalkıp desemki bak mesaj atıyorsun ama cevabını beklemiyorsun, ben kendimi kötü hissediyorum. Takip etmeyeceğin mesajı atma. Bu sefer garip çıkarımlar yapıyorsun, geç yazdık diye böyle düşünmene ne gerek var, tel sessizdeydi görmedim farketmedim falan filan diye sıralayacak biliyorum.
Ne yapmalıyım, gerçekten geç yazması beni kötü etkiliyor. Sırf bunun için ayrılmakta saçma geliyor. Gerçekten ne yapmalıyım, hangi argğmanları belirtmeliyim?
Güncellemeler
+1 yıl
yorum yapıyorsunuz ama soruya cevap niteliği taşımıyor, siz daha garip insanlarsınız
Tüm erkekler mi böyle, yoksa sadece benimki mi ve ben ne yapmalıyım?
Cevapla