Kizlar niye ayrı ev diye tuttururki ev almak kolaymi evlilik icin he calis kiraya cikalim bi anneyle yasamak cokmu zorz?

oda calisirsa kiraya cikilir bukezde ahbap olursun heralde:)?
Kizlar niye ayrı ev diye tuttururki ev almak kolaymi evlilik icin he calis kiraya cikalim bi anneyle yasamak cokmu zorz?
Cevapla