Biz kime guvenicez seni bırakmam diyenleremi tekrardan inanıp yıkılmak yeniden toparlanmak zor zor?

10 aylık ilişkimde ilk kez öpüştük onuda o başlattı sonradan uzaklaştı benden bazı konularda konuşmuyorum diye ne söylesem sinirli ne söylesem bağırıp çağırma arasam açmama dün mesaj atıyorum cevap yok o zaman seni rahatsız etmiyorum tm dedim denemek için WhatsApp i siliyorum dedim umursamadı bile hepmi insana pişmanlık duymasına sebep oluyor lar yoruldum çok kime guvensek yıkiliyoruz
Biz kime guvenicez seni bırakmam diyenleremi tekrardan inanıp yıkılmak yeniden toparlanmak zor zor?
Cevapla