Sanırım bu yazıyı biraz uzun tutabilirim bu yüzden de sizden özür diliyorum ama lütfen okuyan kişi fikrini belirtirse çok memnun olurum çünkü bir fikir almaya ihtiyacım var tek başıma düşünmekten kafayı yiyecem.
Ben 14 yaşındayken mahallemizde ki bir çocuktan hoşlanmaya başlamıştım bu hoşlantı zaman zaman aşka dönüşüp içimde beni bitirecek duruma getirdi.14 yaşındasın ne aşkından bahsediyosun diyebilirsiniz ama cidden öyle değil sonuç olarak çocukluk aşkımdı ve 5 yıl boyunca platonik olarak onu sevdim 5 yılın sonunda yani 19 yaşıma geldiğimde onlar mahalleden ayrıldı sonra da biz,
onu biraz unutur gibi oldum ama yine de her zaman aklımdaydı ara sıra instegramdan bakıyordum ama takip istediği atmaya cesaret edemiyordum derken yıllar sonra yani 23 yaşıma geldiğimde anca cesaretimi toplayıp attım ama hiç mesaj atmamıştım mimar olmuş havalı bir iş adamı olmuş hatta camdaki kız oyuncusu fayyaz şerifoğluna çok beziyordu. Ben bu şekilde uzaktan Stalklamaya devam ederken birden bire ondan mesaj geldi ve çok sevinerek konuşmaya başladık o gün sabaha kadar konuşmuştuk o kadar safım ki içten içe seviniyorum sonunda dualarım kabul oldu diye neyse ertesi günü buluştuk herşey çok güzeldi ama konuşmanın sonunda antidepresan kullandığını psikolojisinin iyi olmadığını bir ara eski sevgilisi hamile kaldığını neler neler anlattı ama ona olan aşkım o kadar yoğun ki hiçbiri tesir etmedi bende geçmişte kalmış deyip takılmadım o kadar, ertesi gün bir film sahnesi gibi geceleyin terkedilmiş bir eve gizli saklı el feneri ile girmiştik ve o günde çok eğlenmiştik derken günün sonunda ben ona açıkladım senden çok hoşlanıyodum çocukken diye çok şaşırdı hâlbuki beni tanımamış ve varlığımı hiç hissetmemiş neyse aradan bir hafta daha geçti bağlanma durumuna gelmiştim o ise çok umut vermişti bana ve en son ki buluşmamızda ise bana çok değer verdiğini , üzülmemi istemediğini ve birlikte olmak istediğini söyledi başta itiraz ettim ama ondan çok hoşlandığım için kabul ettim ama sürekli olarakta pişman olmaktan çok korktuğumu söyledim o ise pişman olmaman için elimden gelen her şeyi yapacağım diyerek beni umutlandırmaya devam etmişti. O günden sonra da bana çok geç yazmaya başladı soğuk yapmaya başladı ve şu an ayrılması an meselesi ben bu konuda ne yapabilirim lütfen bana yardımcı olun.
Ben 14 yaşındayken mahallemizde ki bir çocuktan hoşlanmaya başlamıştım bu hoşlantı zaman zaman aşka dönüşüp içimde beni bitirecek duruma getirdi.14 yaşındasın ne aşkından bahsediyosun diyebilirsiniz ama cidden öyle değil sonuç olarak çocukluk aşkımdı ve 5 yıl boyunca platonik olarak onu sevdim 5 yılın sonunda yani 19 yaşıma geldiğimde onlar mahalleden ayrıldı sonra da biz,
onu biraz unutur gibi oldum ama yine de her zaman aklımdaydı ara sıra instegramdan bakıyordum ama takip istediği atmaya cesaret edemiyordum derken yıllar sonra yani 23 yaşıma geldiğimde anca cesaretimi toplayıp attım ama hiç mesaj atmamıştım mimar olmuş havalı bir iş adamı olmuş hatta camdaki kız oyuncusu fayyaz şerifoğluna çok beziyordu. Ben bu şekilde uzaktan Stalklamaya devam ederken birden bire ondan mesaj geldi ve çok sevinerek konuşmaya başladık o gün sabaha kadar konuşmuştuk o kadar safım ki içten içe seviniyorum sonunda dualarım kabul oldu diye neyse ertesi günü buluştuk herşey çok güzeldi ama konuşmanın sonunda antidepresan kullandığını psikolojisinin iyi olmadığını bir ara eski sevgilisi hamile kaldığını neler neler anlattı ama ona olan aşkım o kadar yoğun ki hiçbiri tesir etmedi bende geçmişte kalmış deyip takılmadım o kadar, ertesi gün bir film sahnesi gibi geceleyin terkedilmiş bir eve gizli saklı el feneri ile girmiştik ve o günde çok eğlenmiştik derken günün sonunda ben ona açıkladım senden çok hoşlanıyodum çocukken diye çok şaşırdı hâlbuki beni tanımamış ve varlığımı hiç hissetmemiş neyse aradan bir hafta daha geçti bağlanma durumuna gelmiştim o ise çok umut vermişti bana ve en son ki buluşmamızda ise bana çok değer verdiğini , üzülmemi istemediğini ve birlikte olmak istediğini söyledi başta itiraz ettim ama ondan çok hoşlandığım için kabul ettim ama sürekli olarakta pişman olmaktan çok korktuğumu söyledim o ise pişman olmaman için elimden gelen her şeyi yapacağım diyerek beni umutlandırmaya devam etmişti. O günden sonra da bana çok geç yazmaya başladı soğuk yapmaya başladı ve şu an ayrılması an meselesi ben bu konuda ne yapabilirim lütfen bana yardımcı olun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Kaçıncı birlikte olduğun erkek? Kene gibi yapış bırakma.
İlkim o kişi
Hmm neden verdin ki garantin olmadan?
biliyorum büyük bir aptallık yaptım ama çokta seviyordum kaybetme korkusundan hatta belki birlikte olursak hiç bırakmaz düşüncesiyle yaptım
Yaşın kaç? Onun yaşı kaç? Her iki delikten de verdin mi? Geçmişi unutacak ve geleceğe bakacaksın.
İkimizin ki de 23 , peki bana b
son kez yapabileceğim bir konuşma ayarlayabilir misin beni hiç unutmayıp ömür boyu vicdan yapacağı bir konuşma
Sen onun için ilk ve son değilsin. Bu onu hiç etkilemez. Kızından bulsun deyip ayrılacaksın. Ama zorla yapmamış sen istekli vermişin. Ne kadardır berabersin. Buradan yazmak olmaz istediğini.
yani cinsel ilişki yaşadınız mı anlamadım tam olarak.
Evet yaşadık
bak seni asla suçlamıyorum, 14 yaşındın başlayan senin tarafından güzel bir şey oluşmuş sende, ama bes belli ki o senin gibi değildi hiç bir zaman olsa zaten senin gibi düşünür senle iletişim kurardı, bunu senin kalbine bağlıyorum çünkü yıllar sonra gelen yani istediğin bir şey olmuş o an öyle istediğin için hiç etraflıca düşünemedin halbuki senle zerre ilgili olmayan biri sadece eski komşu o kadar, oda sadece seni elde edip sonrasını zaten onun için olmayan bir ilişki olaçaktı, onun zaten muhtemelen varmış sevgilisi filan erkek mantığı ile düşünüp seni elde etmekmiş niyeti, erkeklerin gözü hep açtır bunun unutma eldde ettikten sonra dünya güzelide olsan fark etmez.
bunun için hata yapmışsın ama kendini suçlama sen güvenmişsin yaşadığın şeyler sana ders olsun erkeklere hiç bir zaman güvenme
Bunu düşündükçe benim de aklıma geliyor belki de sevgilisi vardı diye ama o kadar çok kırıldım ki hem kendime hem ona kızıyorum pişmanlığım çok var ama hâlâ da bırakacak korkusu var o bırakırsa başıma geleceklerden değilde onsuz ben napacağım düşüncesi olması beni bitiriyor :(
Sen 14 yaşından 23 yaşına kadar onunlamıydın ki o zaman nasıl yaşadıysan şimdi daha güçlü yaşamalısın ya sen kendine nezkadar hakaret ediyorsun değersiz kalıyorsun, sence bu düşüncelerle ne kadar ileri gidebilirsin neden bütün dengeni bir adam üzerine kurmuşsun, bir küçük de değilsin hani mantıklı düşünme vakti biraz kendine değer ver hata oldu bitti bırak sana ne kadar gelyiır sa sende o kadar git ne hali varsa görsün
Deneyeceğim , teşekkürler
rica ederim.
birlikte olup (ilişkiye girip) sonra sizi terk etti, doğru anladım değil mi?
ayrılmama yolu var mı bilmiyorum ama.. sindirmeyi düşün.
Tam olarak terk etmedi ama soğuk yaparak benim ayrılmamı sağlamaya çalışıyor ayrılmama yolu var mı bende düşünüyorum çok kez ama yoksa da vicdan yapıp beni hiç unutamayacağı bir konuşma yapma yapmak istiyorum çünkü ben hiç unutamayacağım bunun için biraz fikir verebilir misin peki
Allah korusun.. siz olsanız siz terk etmek istediğinizde unutulmayacak bir konuşma yaparsa terk etmez misiniz? ne değişir?
Ama en azından ayrılmayı düşündüğü halde bir kıza umut verirse sevgisini de kullanırsa bir zahmet vicdan yapsın bence ayrılık konusuna da bişey diyemem ayrılır o kafasına koymuş ama bugün beni kullanan bir başkasını da kullanır belkide benden öncesi de vardı o yüzden diyorum
Alacağını aldı ve gidecek
Sevmeniz yatmanızı gerektirmiyor bunu anlayın artık
İşıni görmüş ayrilacak olayin özeti bu
Okumaya üşendim
Soru baştan faul. İstemiyosa yol vercen
Bu kadar çok severken nasıl verebilirim ki bir de beni kandırmışken
Trollük neden?
Anlayamadım?
Daha dönmez o