Sevgilin biraz uçuk kaçık, manyak bir şey çıktı. Astronot kıyafeti giymiş sana platinium taştan yapılma tektaş alıp, gözlemevinde yıldızlar gökyüzünde raks ederken evlilik teklifi ediyor ve diyor ki balayımızı da Marsta yapalım iki bilet aldım dese evliliği kabul edip bu maceraya atılır mıydın yoksa dünya neyimize yetmiyor otur oturduğun yerde mi dersiniz?
Pamuk eller tuşlara :D Oh be dünya varmış...
Sevgilin astronot kıyafeti giyip benimle evlenir misin balayımızı Marsta yapalım derse teklifi kabul edip gider miydin?
Ahahaha ilk önce bu güzel soru hangi yaratıcı beynin aklıma geldiyse teşekkür ederim güldüm biraz da olsa 😅 cevaba gelince evet derim zaten evlenme teklifi aşamasına geldiysek demek ki birbirimize iyi geliyoruz ve devam etmek istiyoruz demektir o yüzden evet diyip benim kıyafetlerim nerde diye sorarım hatta hemen de 🙃
Evlilik teklifini etsin orada yiyelim içelim gezelim😃balayında neden oradayım onu anlamadım🤔balayında yer çekimi olsun isterim ben ne işim var yer çekimsiz yerde🦀
Ben farklı açıdan nefessiz bırakırım ama ardından suni tenefüs ile kendisinden aldığım nefesi geri veririm. Hem nefes kesici olurum hem nefes verici güzel olur tatlı olur nefesimize üfürüğümüze kuvvet :dd
Çoban yıldızını seç güzel yıldızdır hatta neydi ya büyük ayı yıldızları mı vardı onlar da güzel karina takım yıldızları var seçenek bol sen merak etme. DD Yalnız evet ya yıldızlarası filmini izlesen bu kadar yıldıza denk gelmezsin ahaha
Hangi orta dünya kadın karakterine benzesin istersin bu yeni gelen istari Yalnız Saruman yeni gelen dişi istariyi de kendine ister çaktırmadan nikahı kıy :d