Beni iki üç gündür neredeyse hiç aramıyor yazmıyor normalde hiç böyle değilizdir üstüne ben yakın zamanda teyzemi kaybettim çok üzgündüm yanımda onu istedim ama sadece ilk gün bana ilgili davrandı sonra yazmadı
telefonla aradı aramızda bir sorun yok hemen ayrılmaya yönelik davranmayalım dedi
bugün defalarca kez aradım yazdım az öncede bana kimseyle konuşasım yok moralim çok bozuk dedi ama ben kimse değilim ki hep derdini bana anlatırdı
beni aradığı gün arkadaşını kaybettiğini söyledi başka arkadaşıyla pikniğe gitti hikaye atıp bana yine yazmadı
şimdi ben buna napayım?
telefonla aradı aramızda bir sorun yok hemen ayrılmaya yönelik davranmayalım dedi
bugün defalarca kez aradım yazdım az öncede bana kimseyle konuşasım yok moralim çok bozuk dedi ama ben kimse değilim ki hep derdini bana anlatırdı
beni aradığı gün arkadaşını kaybettiğini söyledi başka arkadaşıyla pikniğe gitti hikaye atıp bana yine yazmadı
şimdi ben buna napayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer