Moralim bozuk kimseyle konuşasım yok diyen erkeğe napmalı?

Beni iki üç gündür neredeyse hiç aramıyor yazmıyor normalde hiç böyle değilizdir üstüne ben yakın zamanda teyzemi kaybettim çok üzgündüm yanımda onu istedim ama sadece ilk gün bana ilgili davrandı sonra yazmadı
telefonla aradı aramızda bir sorun yok hemen ayrılmaya yönelik davranmayalım dedi
bugün defalarca kez aradım yazdım az öncede bana kimseyle konuşasım yok moralim çok bozuk dedi ama ben kimse değilim ki hep derdini bana anlatırdı
beni aradığı gün arkadaşını kaybettiğini söyledi başka arkadaşıyla pikniğe gitti hikaye atıp bana yine yazmadı
şimdi ben buna napayım?
Moralim bozuk kimseyle konuşasım yok diyen erkeğe napmalı?
Cevapla