Selamlar ✨ aslında ilk adımı Erkekten bekleriz çoğumuz, ilk mesajı, ilk “seni seviyorum”u ve evlilik teklifini de. Hep böyleydi bu. Şimdi ki ilişkilerde artık tam tersi, artık kadınlar ilk adımı atıyor hatta evlilik teklif edeni bile var. Şöyle bir örnek verelim: Sosyal medya fenomeni Eylül Öztürk eşinizle nasıl tanıştınız sorusuna “Artık kadınlar ayarlıyor erkekleri biliyorsunuz. Ama onun da gönlü varmış, olmasa varır mıydı bana?” diye yanıt verdi.Basit kadın, güzel olmayı zeki olmaya tercih eder. Çünkü basit erkekte zekayı anlayacak kafa değil, güzelliği görecek göz vardır. Çehov ✌🏻
Günümüz ilişkilerinde roller mi değişti, artık kadınlar mı erkekleri ayarlıyor?
Önceden nasıldı yaşım gereği bilemem ama günümüzde kadınlar erkeği seçiyor, beğendiğini ima ediyor ya da gelen teklifi red veya kabul ediyor. Yani doğrudan veya dolaylı yoldan kadın ne derse o oluyor. Erkek sadece kadının radarına girmeye çalışır son sözü de kadın söyler. Tabi her ilişki böyle değildir ama yeni nesilde bu ilişki türü baya bir revaçta
gözle görünen bir gerçek var ki kadınlar erekkleri ayartıyor ama bu kötü bir şey değil bence kanka olması gereken ne o her şey erkekten bekleniypr çok pardon neden kadın ilk adımı atamıyormuş o kadar banal ve saçma bir şey ki sadece erkek olayı değil tek taraftan beklemek diyelim bildiğin eski kafalılık yıl 2021 aşsın millet bunları artık zaten
doğru adamı bulduğunda beklemek yerine harekete geçiyor hanımlar aslında kısmen haklılar öyle birisi kolayca bulunmuyor :) bulunca da neden onu beklesin ki harekete geçiyor ve elde ediyor.
Roller değişti demeyelim mi eşitlendi diyelim kadınlar artık kendilerini en yukarda görmüyor erkeklerde bir kadın için kul köle olmuyor seviyeli medeni ilişki kuran insanlar da önemli olan tek şey sevgi oluyor artık. sen benden yukarısın sen benden aşağısın sen bana layık değilsin gibi söylemler olmuyor bahsettiğin bu bence
Rol değişme falan yok. Erkekler ve kızlar farklı dünyadanmış gibi davranmayı kesebilmeliyiz artık. Kız da erkek gibi aşık oluyor, seviyor. Ha ilk teklifi kız yapmış ha erkek ne fark eder? Hatta ben alfa kadınları severim, ciddi ciddi çıkıp erkeğe olan ilgisini ciddi bir şekilde açıklayarak evlenme teklifi etsin mis. Ataerkil bir toplum olduğumuz için bu kadar garipseniyor. Endonezya anaerkildir mesela, istemeye bile kız tarafı gider. Kız erkeği ister yani :D
Ben bu duruma katılıyorum. Özellikle son dönemde kızlar daha girişken oluyor. Erkekler ise biraz daha nazlı duruyor. Beni kimse ayarlayamaz o ayrı bir mesele tabi ki :D
Çehov un sözünden hareketle, hem zeki hem de güzel seçeneği yok mu Allah aşkına. İlla ki sıkıştırılmak mı zorundayız ki... Hayır, hep aynıydı... Eskiden de kadınlar isteklerini bir şekilde belirtiyorlardı. Ancak artık, çok daha rahat kadınlar var. Aslında bana göre olması gereken de bu. Bir şey ne kadar baskı altına alınırsa, o kadar problemleşiyor...
Valla dünyanın altı üstüne geliyor onu biliyorum şaşıracağımız daha neler çıkacak dengeler bozuluyor. Bence fark etmez kimin gittiği tabi aslında öyle alışıldığı için bize garip geliyor erkek gider unutmayalım ki kadınlarında kalbi aklı var kaldı ki kadınlar daha zeki varlıklar olduğunu düşünüyorum o yüzden fark etmez seven sevdiğine her ne koşulda olursa sevdiğini söylesin nefes alıyorken
Bana seneler önce denk gelmişti. :D Ben uğraşmak isterim haşlandığım kadınla, ilgilenirim. Ama flörtü öyle bir tutmalı ki beni motivede etmeli. Işık görmezsem, bir etkim olmadığını hissedersem geri çekerim kendimi. Kovalarım ama çook değil dozunda olmalı. Aşk dediğin karşılıklı olunca güzel.
Roller değişti mi bilmiyorum ama benim değişmediğim kesin. Ben hala eski kafaliyim, Bırakan bıraksın, kim ne yaparsa yapsın ama bin yıl da geçse kadinima bırakmam bu tarz şeyleri. 🤷♀️
İsteyen, talep eden, saldıran, arzu duyan, kur yapan her zaman erkektir ve öyle de olmalıdır.. Fakat burada unutulmamalı gereken şu. Gerçekten kadın isterse olur.. Gerisi hikaye ✋
Kadınlarda önceden haya vardı edep vardı utanma vardı. Günümüz değişti ben niye böyle kalayım ki dediler VE gedikleri yer bazisinin evlenmeden kirlenen hem bedenleri hemde kalpleri
Kadında bir canlı erkek de bir canlı. Her adımı erkekten beklemek olmaz. Kadının hissi varsa, konuşmak tanışmak istiyorsa ilk adımı atabilir. Modern çağdayız bence mağara devrinde değil
Bir bakıma böyle olması daha iyi değilmi. Burada birine mesaj atmak istesem acaba tepkisi ne olur diye atmiyorum. Kısmetimi bekliyorum bakalim atarsa birisi yoksa KS' de kaldim (evde kaldim)🙂
Kadının teklif etmesi tuhaf durmaz mı? Yani en fazla bir gülücük bir cesaretlendirme yapması lazım kadının. Sonra o erkek canım değilse mesajı alır. O büyük şeref de erkeğe ait olmalı. 🖖
Bir çoğumuzda reddedilme korkusu var bunu engelleyemiyorsun ve içimizi dökemiyoruz açılamıyoruz bunu başaranların %99 da sadece cinsellik için kadınların peşinde ne bilim işte öyle böyle
Evet. Kadınlar beni de o kadar cok ayarlamaya calistilar ki. Sonunda ayar tutmaz zembereği bozulmus saate döndüm. Özellikle biz yufkacılar bu konuda cok dertliyiz.
İlk adımı o atsın kadar saçma bir durum yok. Erkekte kadında hoslaniyorsa adım atmalı. Kadınlar beklememekle en iyisini yapıyor. Ne demiş Candan ablamiz? " Yarın çok geç olunca pişman olmak boşuna. Gururun neye yarar ki yalnız kalmaktan başka?"
Elektrokinezi ve telekinezi vardı bense elimdeki statik elektriklenmeyi arttırınca zihin gücümle metallerle elim arasında manyetik alan oluşturup cismi haraket ettirebiliyordum. Daha doğrusu titretebiliyordum
Hatta o elektro manyetik alanı elimde çok net hissedebiliyordum. Bu muhtemelen bilimsel bişey bu arada.
Arkadaş olduğum bir iş kadınından ben de evlilik teklifi almıştım. Doğal bir durum olduğuna inanıyorum çünkü duyguların cinsiyeti olmaz diye düşünüyorum
lütfen küfürlü konuşmayın insanların ne yaşadığını bilmeden söylediğiniz lafa bakın ben kadınların kalbini kıran. bir insan degilm başkası olsa burda size bir ton küfür ederdi lütfen sözlerinize dikkat edin