Günümüz ilişkilerinde roller mi değişti, artık kadınlar mı erkekleri ayarlıyor?

Selamlar ✨
aslında ilk adımı Erkekten bekleriz çoğumuz, ilk mesajı, ilk “seni seviyorum”u ve evlilik teklifini de. Hep böyleydi bu. Şimdi ki ilişkilerde artık tam tersi, artık kadınlar ilk adımı atıyor hatta evlilik teklif edeni bile var.
Şöyle bir örnek verelim:
Sosyal medya fenomeni Eylül Öztürk eşinizle nasıl tanıştınız sorusuna “Artık kadınlar ayarlıyor erkekleri biliyorsunuz. Ama onun da gönlü varmış, olmasa varır mıydı bana?” diye yanıt verdi.
Günümüz ilişkilerinde roller mi değişti, artık kadınlar mı erkekleri ayarlıyor?
Basit kadın, güzel olmayı zeki olmaya tercih eder. Çünkü basit erkekte zekayı anlayacak kafa değil, güzelliği görecek göz vardır. Çehov ✌🏻

Günümüz ilişkilerinde roller mi değişti, artık kadınlar mı erkekleri ayarlıyor?
Günümüz ilişkilerinde roller mi değişti, artık kadınlar mı erkekleri ayarlıyor?
Cevapla