3 senelik eşim öfkelenince saygısızlaşıyor, nasıl davranmalıyım?

Meraba, 3 senedir evliyiz 27 yaşındayız severek evlendik. Eşim öfkeliyken hep boşanırız olur biter, salak vs diyor. Bende anlasın diye geçen gün aynısını ona dedim salak mısın sen dedim babandır salak dedi ve bunu 2 kez yaptı aynı hafta içinde iki kez babandır dedi. Ayıp ettiğini söyledim hiç özür dilemedi. ne yapıcam bilmiyorum çok kırıldım normalde böyle değildir ama kızınca defol, salak, babandır, boşa o zaman gibi şeyler diyor..
3 senelik eşim öfkelenince saygısızlaşıyor, nasıl davranmalıyım?
Cevapla