Kimseyi beğenmeyen erkekler neden böyle yapıyor?

Eli yüzü düzgün olan her erkek neden bu kadar seçici?(bence azınlıkta oldukları için)

Ben çok seçici biri değilim mesela, ama beğenilirim. Karşımdaki kişi çok yakışıklı olsun istemem.

Neden sadece dış görünüşe tapıyor bazı erkekler gerçekten iğreniyorum.

Mesela abimin bir arkadaşı var, “çok güzel bir kızla evleneceğim, eğer karşıma çıkmazsa da evlenmem” demiş.

Neden bu kadar körler?
Kimseyi beğenmeyen erkekler neden böyle yapıyor?
Cevapla