Eli yüzü düzgün olan her erkek neden bu kadar seçici?(bence azınlıkta oldukları için)
Ben çok seçici biri değilim mesela, ama beğenilirim. Karşımdaki kişi çok yakışıklı olsun istemem.
Neden sadece dış görünüşe tapıyor bazı erkekler gerçekten iğreniyorum.
Mesela abimin bir arkadaşı var, “çok güzel bir kızla evleneceğim, eğer karşıma çıkmazsa da evlenmem” demiş.
Neden bu kadar körler?
Ben çok seçici biri değilim mesela, ama beğenilirim. Karşımdaki kişi çok yakışıklı olsun istemem.
Neden sadece dış görünüşe tapıyor bazı erkekler gerçekten iğreniyorum.
Mesela abimin bir arkadaşı var, “çok güzel bir kızla evleneceğim, eğer karşıma çıkmazsa da evlenmem” demiş.
Neden bu kadar körler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer