Eşin o kadar farklı bir bağı var ki insan için, hayatındaki birçok kişiden daha farklı bir noktada oluyor bu yüzden...
Şimdi ne desem tanımsız kalır, tatmadığım bir duygunun provasını önceden de yapamıyor hâliyle insan.
O yüzden sadece diyebileceğim karşımdaki kişi ilk önce beni Allah rızası için sevsin... Bunu bilen ve değer veren kişinin sevgisinden de bir şekilde memnun kalırım. Daha doğrusu Allah'ın rızasını gözeterek beni seven kişi sevmenin de hakkını verir diye düşünüyorum 🌿
Hayatıma aldığım insanla birbirimizi gerçekten iki taraflı olarak sevdiğimizi düşünüyorum. Birbirimizi anlama sevme konusunda iyiydik. Gülüşüde çok güzeldi ama şüpheci davranmalar bazen bazı hataları getirdi. Sonrası kötü oldu. Yalnız kalmak artık daha iyi geliyor. Birini alacağımı pek düşünmüyorum
Kişi en çok neyi severse onunla imtihan olunurmuş. Kimse beni sevmesin arkadaş, ben de zaten kimseyi sevmiyorum, sevmeyeceğim de. Hatta evlenmeyeceğim de 🙊
Sadece saygı ve kıymet versin. Sevmeyi bilsin. Bir kadına ne konuşacağını, ne yapacağını bilsin yeter. Hayatıma alacağım kişi de aradığım en büyük özellik merhamet duygusu, saygılı olduğu sürece tamamdır.