Erkekler bu durumda bekler miydiniz? kızlar bekleyeceğine inanır mıydınız?

Aramızda 8 yaş var ben 20 o 28 ben okuyorum ve 5 yıla kadar evlenebilirim o ise uzun yıllardır memur evlenmeyi düşündüğü çok uzun bir ilişkisi bitmiş 4 yıl önce. şu an biz aşırı iyi anlaşıyoruz ve benden hoşlanıyor fakat kendimi kaptırmak istemiyorum. Sizce çok mu imkansız yoksa bekler mi? Yaşı 33 olacak benim 25 olacak.
Erkekler bu durumda bekler miydiniz? kızlar bekleyeceğine inanır mıydınız?
Cevapla