Ben yarın buluşucaz sabahtan diye gece oje sürüyorum o uyuyim az diyor buluşmaya gitmeli miyim?

Biz oje sürek mesajlaşırken o uykusunu düşünsün ben zaten uykusuz gitçektim
Güncellemeler
+1 yıl
İnsan değil robotsunuz resmen mk duygusuz g*tler 😂
Ben yarın buluşucaz sabahtan diye gece oje sürüyorum o uyuyim az diyor buluşmaya gitmeli miyim?
Cevapla