Uykusu daha değerliyse adam ayrılsın. En ufak tribi çekmeyecek kadar tınlamıyorsanız, tınlamıyorum seni diyin ki, karşınizdaki de sizi adam sanıp ömrünü adamasın. Sevmiyorsanız oyalamayın yani.
Ya çok yorgunsa tamam ama onun harici uyumasa tatlı olur. Yaa biz kadınlar çok sevince heyecan yaparız ve karşımızdaki de bizim için o kadar heyecan yapmayınca kırılıyoruz. Sonra niye attın diyorsunuz😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Napsin oje mi sürsün o da...
Yarın zaten bulusacaksin senin uykun yok diye gözlerine kibrit mi çaksın alemsiniz cidden ya
Niye sen güzel görünmek için gece böyle bişi yapsan mesajlaşırken bölme diye o gelsin öyle desin hoşuna gider mi
Ya kendine gel. kendine 😂😂😂uykusu geliyor ya senin gelmiş olsaydı uykun uyuyakalsaydin 😄😄
Cok ayip bisey. Sen susleniyosun hem. gece konusmanin ayri bir buyusu var. Demekki biseyler kopmuş
Erkek milleti işte ne bekliyorsun? %90'ı gamsız.
Doğru
Uyumasin mi cocuk
Konu uyuması değil mk ben sohbet bölünmesin diye yazışırken sürerken böyle bişeyle karşılaşmam
Gurur yap ayril madem ne tatava yapiyon
Sana mı sorucam hödük
Kizi bildirime bogmayalim bize sormussun iste sevgilin uyuyorum demis kizlarla konusuyor sen burda benle kavga etmeye calisiyon hadi gittim
Uykusu daha değerliyse adam ayrılsın. En ufak tribi çekmeyecek kadar tınlamıyorsanız, tınlamıyorum seni diyin ki, karşınizdaki de sizi adam sanıp ömrünü adamasın. Sevmiyorsanız oyalamayın yani.
Aynen beni tek anlayan hemcinsim 😂
Kadını anca kadın anlıyor gel sarılalım üzülme😂❤
🥰 🌹
Uyucak tabi enerji lazım olcak yorulmuştur
Kız uyumuyor ama? Ona lazım değil sanki.
@sudesiyahseven belki yoruldu adam çalıştı sizdeki enerji o an başkasında olmayabilir
Ya çok yorgunsa tamam ama onun harici uyumasa tatlı olur. Yaa biz kadınlar çok sevince heyecan yaparız ve karşımızdaki de bizim için o kadar heyecan yapmayınca kırılıyoruz. Sonra niye attın diyorsunuz😂
İşe gitmiyor ayrıca bi işi yoktu
@sudesiyahseven bunun heyecanla alakadı yok ki yorulmuştur adam yarın konuşsunlar görüşsünler olursa olur olmazsa olmaz dimi
Çok yorgunsa sabahın köründe buluşalım demesin mk zaten uyku düzenim bozuk
Belki yoruldu geç yattı uykusu geldi birden çöktü saat 4 sonuçta jdndndn
Ayy bence hiç demesin ben olsam çekemezdim seni kanka herşeye trip yapçakssn böyle saat 4 normal insanlar uyuyo genelde bu saatte
Avukatı mısın nesin anlamadım sen hiç yemek yiyorken bile mesajlaşırken ben yemek yiyom sonra yazarım diyenle karşılaşmadın mı
Kız görüyorsun işte çoğu böyle.. Takmıyorlar bile, biz de aptal aptal sabaha kadar prova yapalım önemsemekten😂
Kırıcı
Bunlara anca kemik atıcan
Çook bende dedim
Allah yardımcın olsun kanka
@sudesiyahseven bence çok takmayın bileye çok takarsanız o çey olmaz derler kendiniz olun relax olun gevşeyin
Çocuğa şimdiden üzüldüm :d kimsin bilmiyorum ama Allah yardımcın olsun aslan parçasj
Sen de uyu ne var bunda insanlar uyur
Uyumasın mı? İstediğin ne tam olarak
Beynin var mı senin
Sende uykunu düşün ozaman 😂
Heyecandan uyuyamıyor herhalde e
Uyusun ya ne garezin var
Adam mantikliymis
Nerde buluşacaksın