Gülbahar çok çaresiz sanırım:) ben takılırım. Sürekli pahalı yerlere de gitmek istemem, ucuza kaçmayı da. Yeri gelir güzel bir yerde yemek yerim, yeri gelir kır pidesi ama Sürekli salaş yerlere götürse ya da gidersek bu sıkıntı.
Nereye gitmek isterse gideriz veya ben yer seçerim. Şikayet edeni yolda bırakırım. İlişkiye başlamadan önce bunu konuşuruz. Yolda ayrılmak yerine hiç başlamamak daha iyi.
Bir kere ilk tanışma günü çok önemli olduğu için yemek olduğunu düşün götürmemeli sonrası Tabii ki gidilebilir ama Yanındaki bayanın rahatsız olmayacağı yere götürmeyi bilmeli gerçekten bir erkek önceden nereye nasıl götüreceğini çok iyi bilmesi lazım Ben bilmiyorum şu an yok aklımda nereye gidelim cümlesi hoşuma gitmiyor erkekler kendilerini çok iyi geliştirmesi lazım nereye gidilir ve mekanlarin nasil olduğunu çok iyi bilmesi lazım... mesele döner lahmacun değil...
Sevgiliyle gerektiğinde mangala da gidilir, gerektiğinde şık bir restorana da. Bizim kızlar tuhaf. Hepsi Şeyma Subaşı özentisi herhalde ve kendileri her zaman Fransız İtalyan arada Bahreyn'e gidip orada kahvaltı yapıp geliyorlar herhalde
Sevgilim yok; ama bulursam, bulunduğum ilde en sevdiğim kafelerde yemeğe götürürdüm. Bulacağım sevgilim başka şehirdense, sevgilimin beni götürmesini isterdim. Kendim kolay kolay bulamam.
Kızlar genelde paraya daha fazla önem verdikleri için ister istemez lüKS mekanlara gitmek istiyor. Benim için sıkıntı yok ama kızlar için sorun olabiliyor...