Birisinden hoşlanıyorsunuz ancak hoşlandığınız kişi sizi umursamıyor; yüzünüze bakarak konuşmuyor, mesajlarınıza kısa cevaplar veriyor hatta bazen görüldü bile yapıyor. Bütün bunlar öz güveninizi düşürür müydü?
Hoşlandığınız kişi tarafından umursanmamak öz güveninizi düşürür müydü?
Off off hemde ne düşürür ben birinden hoşlanacağımda ona özel farklı bir gözle bakacağım ona bunu belli edeceğim ona mesajlar atacağım iltifat edeceğim o bana görüldü atacak ya da cevap vermeyecek yemin ederim kendimi salak gibi hissediyorum zaten dahada salak işe yaramaz hissederim özgüvenim zaten az dahada dibe düşer kendimden nefret etmeye başlarım benim çok ama çok hoşlandığım biri beni umursamaz ise bunlar olur ama ama ama umursamadığını yüzüme söyler ve herkese de bunu belli ederse öbür gün benden haber alınamaz utancımdan intihar ederim...
İnsan kendini aptal gibi hisseder. Ben soğuk insanlardan hiç hoşlanmıyorum ben gülerken bile karşımda ciddi şekilde bana bakan biri bütün sinirimi alt üst etmeye yeter. Aynı şekilde ilgisiz ve soğuk birinede sevgimi sunmaya devam etmem zaten insan direkt soğuyor hoşlantı felan kalmıyor. Kalan varsa da mutlaka hırs yapmıştır
Bu duruma üzülürüm ama öz güvenimde bir düşüş olmaz. Herkes birilerini beğeniyor veya beğenmiyor bunun benimle ilgisi yok. Karşımdaki insanın kararlarıyla ilgisi var.
Hoşlandıktan sonra bu tavırlarını fark etme durumun da olabilir. Neticede bazı insanları tanıyabilmek için iletişime geçmek gerekiyor. İşte bu raddede ilgine karşılık umursamaz tavırlarla mukabelede bulunmasını muhakeme edebilirsin
Sonradan da olursa engel yer hiç hoşlanmam bu şeylerden aşkından ölmüyorumda kendine görüldü atabileceği geç cevap verebileceği birini bulur herkes dengince öz güvenim de düşmez o kimiş böyle şeylerden sonra bir anda engel yediğinde kimin özgüveninin düşeceği belli zaten hiç uğraşamam gitsin annesiyle parka çoluk çocuğa vakit harcayamam..
Çok inatçıyımdır ben seviyorsam oda sevecek dediğim olmuştur, ama umursamıyorsa da yapacak birşey yok gibi çok uzatırsam ve o aynı tavırları sergilemeye devam ederse özguvenimi düşürebilir.🍒
Bir beklenti içerisinde olduğum kişi tarafından, benim ruhumu zinde tutacak kadar ilgi ve merak göremiyorsam zaten soğur, uzaklaşırım. Öz güvenimle alakadar değildir bu konu.
Düşürdü yerle bir etti sadece öz güvenimi düşürse neyse kalbim o kadar acıdı ki o kadar düşündüm ki hatalarımı kendimi o kadar suçladım ki artık en son hissizleştim.
Özgüvenimi değil ama modumu düşürür kalbimi kırar insana kendini hata yapmış gibi hissettirir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
gerçek hayatta değil de sanalda yaşadığım bir olaydı özgüvenim düşmedi ama değersiz hissettirdi bana kendimi fazlasıyla, neyse hislerim bitti zaten umrumda değil bu saatten sonra da