Yükselenim ikizler kimseyi sevemiyorum ne önerirsiniz?

Çok düzgün bir beyefendi ile tanıştım ancak içime sinmiyor, bunun için somut sebepler de yok tamamen hissel hareket ediyorum. Tipine içim ısınmıyor. Kaba da biri. Napacağım böyle. Kafam hiç yerinde değil...
Yükselenim ikizler kimseyi sevemiyorum ne önerirsiniz?
Cevapla