Oğlak kadınıyım. İkizler erkeği ile sevgili oldum. Pişman olur muyum?

Çok düşünceli, konuşkan, ilgili ve pozitif. İleride mutsuz eder mi? Daha onuncu gün ama her gün sevgi gösteriyor. Başlarda mı böyle acaba? Burçlarımız da zıt normalde.

Oğlak kadınıyım. İkizler erkeği ile sevgili oldum. Pişman olur muyum?
Cevapla