Olabilir neden öyle diyosun çok güzelsindir gösterişli bir kadın olduğunu yazmışsın fiziğin çok iyidir çocuk ben bunu haketmiyorum demiştir olur yani böyle şeyler seni hak edicek birine bak sen 😂
Cidden düşünür bak işin şakası bi yana seni hak etmediğini düşünür be ya sen onu görsen senin ona bakmıycağını düşünür olur yani böyle şeyler peşinden koşturmasıda saçma birşey koşma sende zaten
Ya canım bir şekilde çözerdik sitede sevgili oldugu 1.55 lik kızın tipini bir gorseydin Tipinden şeytanlık akıyordu öyle bir karıdan sonra beni hafif bulmuş olabilir bilmem
mk alaksız salakça bi yorum yapıyorsun kim takar seni. devam et bakalım kezban. sanada yakıştı bu isim. kaşınırsan bul beni onuda gideririm. Okuduğunu anlamıon belki biri anlatır. yok bide canımsın mk konuşuon ya.
lalalalala mal mk ya. Yeni stalker daha. :D benim laflarıda öğrenmiş bana satıyor. beni ders olarak kabul etmiş çalışmış ama başarısızsın yavru. malesef ki doğal halim bu.
Durduk yere hakaret etmesen sana bunlari söyleyen olmucakti😉 hâlâ mal mal konuşuyorsun Birinin takip etmicegi kadar önemsiz ve değersizsin Komik olma baybay
ya çirkin olan sensin dem nasıl zoruna gitmiş mk. Çirkinsin işte kabul et sus. sarmıyorda kavgan çok fazla beyin kullanmadan konuşuyorsun. ondan şimdi zikdir git hadi. :D :D
Bizim de kuyruk acımız var da senin gibi etrafa saldırmıyoruz Git önce olgun davranmayı öğren. Sonra belki 1-2 kişi önemser seni Ciddi bir değersizlik hissin var
he mk heee çok değersizim sağa sola saldırıyoum heeeee. 3 gündür sal bi mk ya. bi rahat bırkın ya. Orozpuysan söylerim bakir karı isterim. Hiçte kimse umrumda olmaz. Bu kadar rahatsız mı oluyorsun ya domalır susturursun ya da hadi oradan olur gidersin. Öyle ilkokul laflaruıyla boş akıl vermeyle benle baş edemezsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
öküz bunlar
Olgun bilgili tecrübeli maddi ve manevi yaninda olan
Her ihtiyacını karsılayan
Eglenceli bir sevgili aradınızmı
Çok isterdim öyle birini
Olgun olduğunu düşündüğüm kişi de tam bir ergen çıktı
bende güzel tatlı ve seksi birini çok istiyorum
Gösterişli derken fizik olarak mı giyim kuşam olarak mı?
Fizik +giyim
Merak etmedim değil:)
Seni haketmediğini düşünmüştür 😂
Aman geç dalganı napim biraz da sen eğlen 😂
Olabilir neden öyle diyosun çok güzelsindir gösterişli bir kadın olduğunu yazmışsın fiziğin çok iyidir çocuk ben bunu haketmiyorum demiştir olur yani böyle şeyler seni hak edicek birine bak sen 😂
Yav yok dalga geçme 😂😂😂 öyle şeymi olur
Insta vermeden önce ölüp bitip de verdikten sonra böyle yaptıysa peşinden kosturuyodur
Ver şu instanı özelden bakıcam ya merak ettim çocuğu niye kaçırdın acaba😂 sırf merakımdan takip etmem merak etme
Hayir istemiyorum.
Cidden düşünür bak işin şakası bi yana seni hak etmediğini düşünür be ya sen onu görsen senin ona bakmıycağını düşünür olur yani böyle şeyler peşinden koşturmasıda saçma birşey koşma sende zaten
Ya canım bir şekilde çözerdik sitede sevgili oldugu 1.55 lik kızın tipini bir gorseydin
Tipinden şeytanlık akıyordu öyle bir karıdan sonra beni hafif bulmuş olabilir bilmem
Sıkma canını önüne bak yazmak isterse yazar o sana yine
O yazsın da cevap vermem artik ergenlerle uğraşamam 😊
Bilemem arkadaşın yaşını ama tabikide konuşmuycaksa bi açıklama yapıp konuşmayı kesebilirdi böyle yapması anlamsız olmuş
Yahu konuşsak nolacak dedi
Farklı sehirdeyiz diye öyle diyor sanırım
Cevap vermedim
İstemiyosa kendisi bilir tabikide boşver o yoluna sen yoluna bak öyleyse
Öyle
Bende pek inanmam.
Yapacak birsey yok o halde. O yoluna ben yoluma
Aynen
Beğenmemiştir. Sandığından çirkin çıkmışssın
Peşinden koşturmak istiyodur sanmiyorum
Öyle koşturma olmaz. Net beğenmemiştir. aradığı bi şeyle uyuşmamışsın. Hayal kurma ergen bi şeyde olabilirsin.
Sen bilirsin😉😂
Bana niye trip atıyorsun ulan ciddi yorum yapıyoz kezbana bak ya istediği cevabi bekliyor. :D :D bebeye bak la
Kezbanlığı sen yapiyorsun bu arada kezban güzel isimmiş 😉
Ben sadece sen bilirsin dedim cok mu içeri girdi
mk alaksız salakça bi yorum yapıyorsun kim takar seni. devam et bakalım kezban. sanada yakıştı bu isim. kaşınırsan bul beni onuda gideririm. Okuduğunu anlamıon belki biri anlatır. yok bide canımsın mk konuşuon ya.
Çıkarırken dikkat et başka yerlerine de girmesin
orta okul son. Senin kaşıntın artmış ama canım istemiyor. korkacak bi şey yok. sakin ol kezban.
lalalalala mal mk ya. Yeni stalker daha. :D benim laflarıda öğrenmiş bana satıyor. beni ders olarak kabul etmiş çalışmış ama başarısızsın yavru. malesef ki doğal halim bu.
Hay Allahın malı seni kim takip etsin kılıksız 😉
Acaba hangi zoruna giden güzelsin bide gizliden posta koyuyor. Yav alemsiniz ya :D
Durduk yere hakaret etmesen sana bunlari söyleyen olmucakti😉 hâlâ mal mal konuşuyorsun
Birinin takip etmicegi kadar önemsiz ve değersizsin
Komik olma baybay
ya çirkin olan sensin dem nasıl zoruna gitmiş mk. Çirkinsin işte kabul et sus. sarmıyorda kavgan çok fazla beyin kullanmadan konuşuyorsun. ondan şimdi zikdir git hadi. :D :D
hepte klasik şeyler zoruna gidiyor saniyede yazıyorsun. benim lafları bari kullanma isediğimide derim. ziklemem senin gibi 3. sınıf insanı.
Bizim de kuyruk acımız var da senin gibi etrafa saldırmıyoruz
Git önce olgun davranmayı öğren. Sonra belki 1-2 kişi önemser seni
Ciddi bir değersizlik hissin var
he mk heee çok değersizim sağa sola saldırıyoum heeeee. 3 gündür sal bi mk ya. bi rahat bırkın ya. Orozpuysan söylerim bakir karı isterim. Hiçte kimse umrumda olmaz. Bu kadar rahatsız mı oluyorsun ya domalır susturursun ya da hadi oradan olur gidersin. Öyle ilkokul laflaruıyla boş akıl vermeyle benle baş edemezsin.
Muhtemelen hiç sevgi saygi da görmedin
Böyle devam et hiç bozma bütün kadinlar kuyruk olucak peşinde hepsine küfür et oldu mu😉
:D :D kızım hadi oradan git hadi. Sana nerde söydüysem fena alınmışsın. Hangisisin acaba :D
Hangisisin diyor bide zavallı hepsini tanıyormuş gibi
Seni ilk kez gördüm neyse dedigimi yap sen kadınlar küfürü cok sever pesinde kuyruk olur 😂😂
İnanmadığındandır cösşöcşsxfkeo güvendirebilirdin
Yeterince güven verdim inanmiyosa görüntülü arasaydı
Bence peşinden koşturmaya uğraşıyor ama emin degilim
Sen de arayabilirdin her şeyi karşı taraftan beklemeyin
Aradım açmadı çünkü
O zaman boşver
Yanlış kişi
Peşinden koşturmaya uğraşıyor olabilir mi
Sanmıyorum salla geç erkek mi yok mesela ben 😂
Ee sence neden
Beğenmemiştir sıkılmıştır başkası vardır
Bilmem olabilir ama Yine de saçma
5 kişiyi takip ediyodu 10 takipçisi vardi instada aktif degilim dedi
Belki de kandırdı
Gerçek hesabı degildi
Evet olabilir neden kafaya takıyorsun aşık mı oldun
Hayir takmıyorum bu saçmalığı neden yaptığını düşünüyorum
Başka biri vardır bence
Hadi bakalim hayirlisi😊