Çirkin olduğum için mi böyle şeyler dedi sizce bana?

Arkadaşımla bir yerde oturuyorduk orada çalışan çocuk bayağı girişken biriydi yanımıza geldi kendince bizimle ilgili tahminlerde bulunmaya calisti (biz sohbet etmedik kendisi geldi) arkadasima dedi ki sen çok darbe yemişsin falan. Sonra bana baktı baktı dedi ki bu çok saf ya. Hani açılmamış gonca gül derler ya öyle pek sevgilisi de olmamış saf köylü tam dedi köylü diye hitap etti sonra da sürekli. Ben de güldüm geçtim ama kendimi kötü hissettim biraz köylü derken kötü anlamda kullananlar da var.
Çirkin olduğum için mi böyle şeyler dedi sizce bana?
Cevapla