Onu dün gece cok sıktım galiba daraltma beni dedi en sonda bunu yazdım ona
Bu arada özledigim için hırçınlaşıyorum üstüne fazla gitmemeliydim daha dikkatli davranacagım seni anliyorum askerdesin yorgun oluyorsun haklısın bir an önce kavuşmamızı dört gözle bekliyorum bana görüldü attı ne yazıyım ona of cok kötüyüm nefes almakta zorlanıyorum
Bu arada özledigim için hırçınlaşıyorum üstüne fazla gitmemeliydim daha dikkatli davranacagım seni anliyorum askerdesin yorgun oluyorsun haklısın bir an önce kavuşmamızı dört gözle bekliyorum bana görüldü attı ne yazıyım ona of cok kötüyüm nefes almakta zorlanıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Yazdı konusuyoruz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yaa olur böyle şeyler biraz altan almaya çalışın yetişkin insanlarsınız otururp adam gibi konuşun
Görüldü atıyo ne konusuyumki ayrıca kendimden arasam acmaz başka numarada yokki
Görüldü atması hoş değil dile getirin
Simdi yazıp mı diyim görüldü atman hos degil diye
Şimdi bekleyin eninde sonunda yazacak sabredin yazınca soğuk yapın ve bu durumu belirtin iki medeni insansız ben görüldü atmandan hoşlanmıyorum bu şekilde davranmaların hoşuma gitmiyor seni sıktığımın farkındayım bundan sonra daha da dikkat ederim dersiniz. üslup çok önemli 👌
Vee yorumları okudum bir çoğu fazlasıyla saçmalamış kulak asmayın
Sevmiyor diyorlar oylemi
Bu davranış sevip sevmemesini göstermez
Bizimle ilgili hayallerim vardı yarım kaldı bizim dügnümüz olacaktı şarkımız çalacaktı bizim cocugumuz olacaktı erkek sana benzeyecekti kızda bana hani biz seninle uyumluyuz evet benim yaptıgı mı başkası bana Yapsaydı bende cok kırılırdım haklısın ben bencillik yaptım sana bunu dememeliydim hatalıyım sence nasıl olmalı kırdığım kalbi onarmama bana müsaade eder misin diyemi yazıyım
Uzun yazı şeklinde değilde az sözle çok şey anlatmak her zaman daha iyidir yani bir çok hayalinizin olduğunu bir sözlede dile getirebilirsiniz mesela " seninle yaşlanmak istiyorum" gibi
Yazdı ya ama hikayeme bakıyon bana yazmıyor niyr
Sanırım çok üstlenmişsiniz inşallah sizden soğumasına falan neden olmaz yinede üstelemeyin sınırı geçince düzgünce konuşursunuz
Seviyor mu beni yazdı ama
Yazmasından da anlaşılmaz ki bunu kendiniz hissetmelisiniz karşınızdaki kişi hissettirmeli
Ya bir sey yazma ilgisiz bırak bi sure ne yazıcan dahaa
O yazarmı peki niye yazmıyım hani yarın konusacaktık niye goruldu yazdımki yazıyımmı
Yazma yazma goruldu attıysa bi zahmet o yazıcak agırdan al kendini
Yazarmı gercekten
Cok bunalttım bak simdi dedimki ona sana bir sey sorabilirmiyim ama dogru soyle oda tamam dedi konusmak istiyomusun dedim oda evet sen dedi bende istiyorum ama askım demiyon fotomu istemiyon artık dedim niye oda yogunum kafam allak bullak dedi neyse sonra derim askım dedi fotomu istedi bende dedim ki benn diyince mi istiyon dedim oda hyr özledim dedi sonra sen özlemeyi bırakmışsın dedim oda kavgamı etmek istiyorsun dedi hyr dedim iyi geceler dedi Yarın mı konusalım dedim oda aynen dedi sonra onu yazdım görüldü attı
Ya kanka sen bastan hata yapmıssın. Cok ustune dusuyosun bak boyle ilgi verip durma özleyin biraz birbirinizi. Neden foto istemiyon diye falan bir daha sakınnn sorma agır ol. Biraz ozlet kendini ama ozlet dediysem abartma hafif hafif. Cok ustune dusme bu aralar zaten yazar. Yani yazması lazım seviyorsa. Yazma bi sure bakalım yazıcak mı
Ne zaman yazmıyım ki numaramı da silme miş ınstgramdan da cıkarmamış
E ayrılmamışsınız ki goruldu atmıs sadece. Sakin ol bi. Yazma bir iki gun o yazar. Yazması lazım yani.
Gercekten yazarmı ya yazmazsa arıyım mı o zaman
Bebis bilmiyorum ama sence de yazması gerekmez mi. Arama ama bak cok ustune dusuyosun sen bu aralar hicbir sey yapma arkadaslarınla falan takıl. Su an onun sana mesaj atması ilgi göstermesi gerekir sen arayayım mı diyorsun olmaz boylee. Eger iki uc gun sonra yazmazsa o zaman yaz ama hafif bi soguk yap cunku su an onun senin gonlunu alması lazım.
Soguk yap diyosun ya ne yazıyım ne diyim yani
Soguk yap dediysem de abartma normal davran ama yazma o yazsın
Askım yazma bir seyyy yazma yazma YAZMA
O yazarmı
YaJFÖFIDLFILSID bilmiyorum yazması lazım seviyorsa yazar
Üç gün yazmıyım artık ona eger o yazmazsa yazıyım dimi
Evet oyle yap
Ne yazıyım
Askım dalga mı geciyosun dkföfködkdmd 3 gun sonra illa yazıcam dersen bir sey mi oldu yaz. Hayır der muhtemelen. Tamam peki falan de soguk yap biraz ama ayarını kacırmaaa
Bizimle ilgili hayallerim vardı yarım kaldı bizim dügnümüz olacaktı şarkımız çalacaktı bizim cocugumuz olacaktı erkek sana benzeyecekti kızda bana hani biz seninle uyumluyuz evet benim yaptıgı mı başkası bana Yapsaydı bende cok kırılırdım haklısın ben bencillik yaptım sana bunu dememeliydim hatalıyım sence nasıl olmalı kırdığım kalbi onarmama bana müsaade eder misin diyemi yazıyım
Lan sakın. Sakın yazma. Allahını seviyosan sakın yazma. Sen benim dediklerimi anlamamıssın askım bak cok ustune gidiyosun sogur senden allahını seviyorsan YAZMA
Bişey mi oldu niye diyecem soguk yapcm
Kız yemin ederim delirttin beni. Yazma 3 gun boyunca telefonu eline alma hatta. 3 gun sonra yazmazsa sadece bir sey mi oldu diye sor. Sakın edebiyat falan yapma bak AGIRDAN AL
Görüdu atmıstın ondan mı bişey oldu diyim demi
ASKIM SEN BENİ CILDIRTMAK MI İSTİYOSUN? SADECE BİR SEY Mİ OLDU YAZ.
Onu yazınca ne düşünür
Bir sey dusunmez ne dusunucek. Ama sen sakın seninle hayallerim vardı bilmem ne diye BAK SAKIN YAZMA. SAKINNNN
O yazdı günaydın diye
Yazıp daha çok kızdırma bir şey yazma
O yazarmı ya
Bilmem ama sen bunaltma yazıp o eğer sevip özlüyorsa yazar
Yazarmı cidden
ne bileyim yazar herhalde
Bizimle ilgili hayallerim vardı yarım kaldı bizim dügnümüz olacaktı şarkımız çalacaktı bizim cocugumuz olacaktı erkek sana benzeyecekti kızda bana hani biz seninle uyumluyuz evet benim yaptıgı mı başkası bana Yapsaydı bende cok kırılırdım haklısın ben bencillik yaptım sana bunu dememeliydim hatalıyım sence nasıl olmalı kırdığım kalbi onarmama bana müsaade eder misin diyemi yazıyım
Hİç bir şey yazma o hatasını anlar seni kırdığını anlar eğer seviyorsa yazar zaten. Zaten orada bir sürü azar işitecek bir de sen ona bunu yapma.
Üç gun sonra yazıyım mı bir sey mi oldu hyr derse tamam peki diye
sen hiç bir şey yazma o anlar seni kırdığını o zaman kendisi yazar eğer seni seviyorsa sen sadece onun yazmasını bekle
Üç gün yazmıyım sonra yazıyım bişey mi oldu diye
hiç bir zaman yazma o yazsın müsait olunca yazar eğer seni seviyorsa
Sevmiyor bence 😢😭
Adam askerde nasıl yazsın sürekli kafayı mı yediniz siz be komutanla devreleriyle mi uğraşsın senin triplerinle mi uğraşsın bi salın adamı
Yazarmı peki bana sonra müsait olunca
Seviyorsa yazar dedim zaten adamı boğma bir de sen seviyorsa o yazar müsait olunca.
Yazdı seviyormu
Evet seviyor tabii ki sen bunalttığın için ters tepki verdi çocuk bir daha yapma bunu
Deidm ki ileri zamanda fotomuzu koyarsın instgrama profil oda simdi olmaz dedi tamam İleride deidm oda duruma göre bakarız dedi bide hikayeme bakıyon bana yazmıyor niyr
yazmak uzun sürüyor başladın mı bitiremiyorsun oyüzden rahat bırak çocuğu
Nasıl yazmakuzun sürüyor demiyim demi niye oyle yaptıgı nı
yazışmaya başlayınca bitiremezsin o yüzden yazma sürekli o yazsın sadece rahatsız etme
Ya abartma sende tööbeler olsun
Niye ya
Abartıyorsun
Cok bunalttım bak simdi dedimki ona sana bir sey sorabilirmiyim ama dogru soyle oda tamam dedi konusmak istiyomusun dedim oda evet sen dedi bende istiyorum ama askım demiyon fotomu istemiyon artık dedim niye oda yogunum kafam allak bullak dedi neyse sonra derim askım dedi fotomu istedi bende dedim ki benn diyince mi istiyon dedim oda hyr özledim dedi sonra sen özlemeyi bırakmışsın dedim oda kavgamı etmek istiyorsun dedi hyr dedim iyi geceler dedi Yarın mı konusalım dedim oda aynen dedi sonra onu yazdım görüldü attı
Bak belki bi sıkıntısı vardır askerlik psikolojisi var bide çok mu foto atmak istiyorsun istemesin saygı duy bisey varsa da yakında çıkar
Ya yazarmı instgramdan silmemiş numaramı da silmemiş
Bak bu kadar takma takarsan olaylar daha kötü olur bakalım çok fazla telaşlanıyorsun
Yazmıyım mı bida
Yaz ama çok bunaltmam bence
Ne yazıyım
Burdan mı anlatıyım ne yazacağını
Yazdı
Ne yazdı sakince konus bakalım
Gunaydın
Yok akşam oldu
Buluştunuz mu hic
Evet cok
Birlikte oldunuzmu hic
Hyrrrrrrrr
Hic sevismediniz mi
Hyr
Niye
Hiç bir şey yazma
Niyeki o yazarmı
Evet bence
Cok bunalttım bak simdi dedimki ona sana bir sey sorabilirmiyim ama dogru soyle oda tamam dedi konusmak istiyomusun dedim oda evet sen dedi bende istiyorum ama askım demiyon fotomu istemiyon artık dedim niye oda yogunum kafam allak bullak dedi neyse sonra derim askım dedi fotomu istedi bende dedim ki benn diyince mi istiyon dedim oda hyr özledim dedi sonra sen özlemeyi bırakmışsın dedim oda kavgamı etmek istiyorsun dedi hyr dedim iyi geceler dedi Yarın mı konusalım dedim oda aynen dedi sonra onu yazdım görüldü attı
Biraz üstüne gelmişsin ama çok değil, sadece bekle o yazar bence
Nerden biliyon yazarmı harbi instgramdan cıkarmamıs numaramı silmemiş
Sevgili değil mısınız illaki yazar, ortada bir şey olmadı ki
Sevgilimiyiz onu da bilmiyorum ki bana dediydiki dün eger İleride ayrılırsak dedi demekki sevgilimi oluyoz
Evet bence.
Ya yazarmı gercekten off
Yazar ama biraz sabırlı ol
Ne zaman yazar ama büyikbişey olmadı aramızda demi küçük Bi tartışma zaten işim baişmdan aşkın dedi bana
Bilmem ki
Yazar ama dimi
Evvet
İnşallah
Engel at cocuga
Niye
Olesine başkasını bul
Git Parası olan birini bul Parası olan saf birilerini bul