Büyük konuşup hayatının taaaaa orta yerine sıçmak?

Ben aşka inanmam hayatımda kimseyi sevmedim ama bugün..
Misafirlikteyim bir akrabamda kalıyordum. Dışarıdan tam eve çıkarken kapı açıldı ve ben kaç kere yutkundum bilmiyorum. Aşkö falan geçtim ilk görüşte olan aşk bu ne saçmalık bunu neden ben yaşıyorum ya. Akrabam desem bu evdende taşınıyor. Ben onu gördüğüm andan beri çok mutsuzum , deniz kenarında 3 4 saat oturup düşündüm rahat halâda düşünüyorum. Çok saçma ben napıcam şimdi geçer mi, unutur muyum bir kaç güne?
Büyük konuşup hayatının taaaaa orta yerine sıçmak?
Cevapla