Ben aşka inanmam hayatımda kimseyi sevmedim ama bugün..
Misafirlikteyim bir akrabamda kalıyordum. Dışarıdan tam eve çıkarken kapı açıldı ve ben kaç kere yutkundum bilmiyorum. Aşkö falan geçtim ilk görüşte olan aşk bu ne saçmalık bunu neden ben yaşıyorum ya. Akrabam desem bu evdende taşınıyor. Ben onu gördüğüm andan beri çok mutsuzum , deniz kenarında 3 4 saat oturup düşündüm rahat halâda düşünüyorum. Çok saçma ben napıcam şimdi geçer mi, unutur muyum bir kaç güne?
Misafirlikteyim bir akrabamda kalıyordum. Dışarıdan tam eve çıkarken kapı açıldı ve ben kaç kere yutkundum bilmiyorum. Aşkö falan geçtim ilk görüşte olan aşk bu ne saçmalık bunu neden ben yaşıyorum ya. Akrabam desem bu evdende taşınıyor. Ben onu gördüğüm andan beri çok mutsuzum , deniz kenarında 3 4 saat oturup düşündüm rahat halâda düşünüyorum. Çok saçma ben napıcam şimdi geçer mi, unutur muyum bir kaç güne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Benimde başıma geldi büyük konuşmama kararı aldım 😐😄
Eee naptın sonra napıcam şimdi 😂😂
Beni boşver. Yapacak bir şey yok haberin olsun 😐
Yazık ettim kendime..
Daha hiç bir şey son bulmadı belki yine seversin sabır. Üzülmeee
İnanmıyorum başkasına 😂😂
Bende inanmıyordum :))
Balkonda beklemem işe yaradı ahaha gördum bakıştık ve alt katimizda oturuyormuş gözlemledim peki bu benim ne işimw yarayacak 😂😂😂😂
Hahaha hiç beklemiyordum böyle bir şey. Dur bakalım zamanla olur bir şeyler
Doğru bir sıçıştır.🍷
Hep söylerim büyük konuşmamak gerekir
Oturdum balkonda onu bekliyorum şaka gibi
😂😂 sesli güldüm kusura bakma