Bazı insanlar gidecekleri zaman açıklama bile yapmadan çekip giderler , karşısındaki insana haber bile vermeden kafasına göre davranırlar. Peki sizin başınıza böyle bir durum gelseydi ne yapardınız?
Sevgiliniz sebepsiz yere ortadan kaybolsa , aylar sonra saçma bir bahaneyle geri gelse affeder misiniz?
Haber vermeden giderse ailesini bulur, akrabalarını ortaya çıkarır. İp adresinden evini bulur gider yine sorarım. Öyle bir insanım ortadan bir anda kaybolamaz 😒
Sebepsiz yere gitmişse bi daha gider ve senden uzaklaşıp seni bitirmişse sende bitirceksin seven niye kaçsın sebebi olsada seviyosan herseyi göze alıyosun zaten bende bi kere ona göre sebepsiz yere kayboldum kendime göre sebeplerim çoktu ama çok seviyodum ve bu 2 gün sürmedi nerdeyse geri döndüm