sevgilimin eski mesajlarını okudum arkadaşlarıyla olan (erkek) ve çok sinirimi bozan bişey gördüm sordum sen mi yaltin diye ve bana hayır kuzenim konusmus dedi ve benim hayla içimde bı şüphe vardı diğer gün bidaha sordun evet ben istedim ama valla kaybetmekten korktuğum için söyleyemedim dedi ve üç kez oldu yalan söylediği dünden beri telefonda ağlıyor nolur bırakma diye çok kararsızım annemgille bile tanismislardi :(
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ben olsam affetmem ama olayın ciddiyetine de bağlı. Her şeyi açıkça net konuşun güvenmiyorsan güvenmiyorum de. Yalan çok berbat bir şey güveni kırıyor. Affetmek istesen bile süründür bıkıp giderse kendi bilir.
Evet güvenim kırıldı biraz ama askerde şu an ağlıyor
Bence bir süre ağlamaya devam etsin. Onu affedeceksen hemen affedeceğini söyleme biraz anlasın değerini. Canını sıkma
Vallahi yalan riskli bi şey her konuda yalan söyleyebilir
Zaman ver ya, ilişkiler bu kadar çöpe atılmasın. Bildiğin birşey varsa oda şu, bir erkek kız için ağlıyorsa kesinlikle seviyordur ve kaybetmek istemiyordur...
Dünden beri çok ağlıyor nolur beni bırakma diye söylediğim ya da söylemediğim tüm herşeyi soylicem diye arayıp söylüyor ağlıyor bide sürekli
Seni de anlıyorum ama bence ilişkiniz çöpe gitmesin. Bak o gördüğün her neyse ve o çocuk onu gördüğünü biliyorsa ve ağlıyorsa temin ederim birdaha yapmaz. İMKANSIZ ya okadar derim sana yani. Yapması için seni sevmemesi lazım ama ağlıyor diyorsun kesinlikle akıllanır.
Ben yalnız biriyim gerçek bir aşkım olmadı ama sizin ailene tanıştırmaya kadar gitmiş :) çöpe atma derim :)
Çöpe atmak istemiyorum tabiki çok güzel demişsin katılıyorum. Ama kolay kolay kırgınlığım da gitmiyor ne yapmalıyım sence
Dediğim gibi gerçek bir aşkım olmadı ama neyin ne olduğunu da anlayabiliyorum bazen.
Ben senin yerinde olsam onunla buluşurum karşıma alırım ve hiç konuşmam sadece gözlerinin içine bakarım. (Gözler çok şey anlatır) Oda anlar zaten seni gözlerinden o konuşsa bile sen sus ve sadece bak.
Günümüz ilişkileri online olmaya başladı ama birbirlerine yakın olduklarında herşey çözülür farkında değiller :)
Biz zaten uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ama buluştuk bı kere geldi yanıma ve şu an askerde ben bu olayı biliyordum ama sırf askerde onu üzmek istemediğim için demedim iç içimi yedi en son söyledim
Anlıyorum, hayırlısı olsun ve gönlünüzce olsun. Pek diyebileceğim bişey yok aslında... :(
Olsun genede teşekkür ederimmm
Ne demek
Yalan yalanları doğurur ve sürekli böyle devam eder yalan söylemenin bile bi sınırı var yani bence ayrıl gitsin :) annen sorarsada ne oldu falan diye yalancının teki çıktı bitirdim der geçersin :)
İki kez oldu ve bida olursa seni affetmicwm dedim arayıp söylemediği şeyleri de söyledi geçmişinde olan bende iyice sinirlendim ama söylüyorum nolur beni bırakma diye ağlıyor
ilk hata görmezden gelinirde 2. hata bile istiye yapılan hatadır herkes ilk şansı hakeder ki zaten o şansı vermişsin iki kez oldu diyon 3. yü bekliyon bence ayrıl yinede kendin bilirsin
Ne yapmış ki geçmişte
Ya bı kızın numarasını istiyor ama sonrasinda konuşmaları iğrenç ve bende içimde kalmasın diye sen mi yaptın diye sordum ama benden önce oluyor bu olay ama sırf geçmişte bizi etkileyeceği için sordum etkiler de o yüzden bana yalan söyledi kaybetmekten korktuğum için dedi ve dünden beri de ağlıyor telefonda
Ne konuşmuşlar ki kızla
Kızla konuşma beş dk olmuş sadece ya sonrasında hicbisey olmamış ama ben sorduğumda ilkten yalan söyledi numarayı ben istemedim diye şimdi de kaybetmeden korktuğum için söyledim diye ağlıyor
Bence seni sevmiyor
Olay ne? İki kere okuduğum halde anlamadım
Ya arkadaşıyla olan bı mesajı okudum benle sevgili değilken olan bı olay bı kızın numarasını istemiş falan neyse oralara girmicem işte bende sen gerçekten böyle bişey yaptın mı dedim evet numarayı ben istedim dedi ama kaybetmekten korktuğum için yalan söyledim valla dedi ağlamaya başladı ve dünden beri telefonda ağlıyor bende biraz acımasız hareket yaptım suratına kapattım çok fazla zoruma gitti olay bu
Kadın e*kort mu?
Evet ama sonunda o hicbisey yapmamış sadece numara istemiştik öyle kalmıştı dedi
Tamam da, bu onun geçmişinde yaşanmış bitmiş bir olay. şu an sana karşı tavrında bir sorun yoksa geçmiş ilişkilerine takılmaman en iyisi olur.
Hayır takılmiyorum asla benimde oldu ama sorun o değil kadının numarasını isteyip onunla birlikte olmak için istemiş ve bu benim geleceğimi de etkilicek ben başkasıyla birlikte olmuş biriyle neden sevgili oluyim başkasıyla aynı yatağa girdiyse bitircektim ama dünden beri yüzü geçkin yemin etti ailesinin üstüne bile sadece numarasını istemiştik öyle kaldı başka hicbisey olmadı aramızda diye
İşin içinde kuzen varsa kesin yalandır
Aha iki gün önce ben...
Yalan hep devam eder... ta ki sen gerçeğini öğrenene kadar... ben öğrenip bu doğru mu diye sormasaydım hep öyle devam edecekti
Evet çok haklısın bende o yüzden sordum
Ben bitti dedim... umarım bu yaptıkların beni kaybettiğine değiştir dedim... aramızı düzenlemeye çalışıyor şu an ama oluru yok
dopumuş meğer öylemi