Reddettiğiniz kız hala hoşlanıyorsa ve görünüşü yüzünden red yedigni düşünüp size fakeden bu yüzden mi red yedim dese⬇️?

Kuzenim güzel de bir kız fiziği falan da.
Ama hoşlandığı çocuk kibarca reddettmişti mesajla. Kız hala hoşlanıyor ve tipi yüzünden red mi yedi diye düşünüyor çok ama güzel kız cidden.
Böyle düşünmesinin nedeni de çok yakın arkadaşı yok sevgilisi de olmadı hiç eğlence amaçlı istemediği için falan böyle hissediyor istemsizce ve bu olaydan sonra kendine daha da bakmaya başladı falan Sizce çocuğa fakeden tipim yüzünden mi istememiştin gerçekten merak ediyorum yazsa çocuk ne der? Ya da bir sey der mi? Kimsin falan diye merak edip yazar mı? Direk kendi hesabından mi sorsa yoksa hiç sormasa mı?
Reddettiğiniz kız hala hoşlanıyorsa ve görünüşü yüzünden red yedigni düşünüp size fakeden bu yüzden mi red yedim dese⬇️?
Cevapla