Kuzenim güzel de bir kız fiziği falan da.
Ama hoşlandığı çocuk kibarca reddettmişti mesajla. Kız hala hoşlanıyor ve tipi yüzünden red mi yedi diye düşünüyor çok ama güzel kız cidden.
Böyle düşünmesinin nedeni de çok yakın arkadaşı yok sevgilisi de olmadı hiç eğlence amaçlı istemediği için falan böyle hissediyor istemsizce ve bu olaydan sonra kendine daha da bakmaya başladı falan Sizce çocuğa fakeden tipim yüzünden mi istememiştin gerçekten merak ediyorum yazsa çocuk ne der? Ya da bir sey der mi? Kimsin falan diye merak edip yazar mı? Direk kendi hesabından mi sorsa yoksa hiç sormasa mı?
Ama hoşlandığı çocuk kibarca reddettmişti mesajla. Kız hala hoşlanıyor ve tipi yüzünden red mi yedi diye düşünüyor çok ama güzel kız cidden.
Böyle düşünmesinin nedeni de çok yakın arkadaşı yok sevgilisi de olmadı hiç eğlence amaçlı istemediği için falan böyle hissediyor istemsizce ve bu olaydan sonra kendine daha da bakmaya başladı falan Sizce çocuğa fakeden tipim yüzünden mi istememiştin gerçekten merak ediyorum yazsa çocuk ne der? Ya da bir sey der mi? Kimsin falan diye merak edip yazar mı? Direk kendi hesabından mi sorsa yoksa hiç sormasa mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer