İki kadın bir adam versiyonunu yaşadım gerekmez bence vicdan yükü
Görüşler için teşekkürler bide beğeni😂
Öyle bir duruma düşerseniz ve siz seçilecek tarafsanız, sevdiğiniz kişi hanginizi seçsem diye düşünüyorsa oradan ve onlardan uzaklaşın çünkü ikinizden birini zaten sevseydi direkt seçerdi. Özellikleri iyi diye gerçekten sevmediğin, bağlanmadığın birini seçmek mutsuzluk getirir çünkü arada aşk yok. VEYA diyelim ki siz seçecek kişisiniz; sevdiğinizi direkt seçiyorsanız sıkıntı olmaz ama hangisi iyi ise onu seçeyim diyorsanız sıkıntı. Çünkü sevmediğiniz biri ile sırf özellikleri iyi diye; yakışıklı/güzel, parası var vb. diye mutlu olamazsınız. Karşınızdakini de düşünmeniz gerekir. Bencillik yapmaya; özellikle bu ilişki konularında kimsenin hakkı yok.
Lisedeydim kankam bir çocuğu seviyodu meğer çocuk beni seviyomuş kankama cocugun beni sevdiğini söyleyenler olmuş ben kankam için çocuğa bakınca çocuk ben de onu seviyorum da sanmış millete öyle konuşmuş benim haberim yok tabi. Sonra çocuk beni faceten ekledi falan çocukla azıcık konuştum kankama da atiyodum konuşmayı sanıyorum ki kankami sorcak çocuk beni okul çıkışı buluşmaya çağırdı kankam bı bozuldu benimle küstü çocuğa fazla yüz vermişim çocuğu elinden almışım diye aradan zaman geçti çocukla eski kankam sevgili oldu çocuk onunla sevgiliyken 4 5 kere bana yazdı seni seviyorum diye hep engelledim falan sonra ayrıldı çocuk ondan kankam kaldı öyle ortada. O kadar günahımı alıp beni herkese kaşar gösterip sonra o çocukla çıkması da kendi karakterini göstermiş oldu çok üzülmüştüm ama gerçekten
Sürekli düşerim ben😂
Sorun bende biliyorum💃💃😂
Valla mı 😂
Tabiiikiiii😂😂😂
İlişki yönünden dedim diiii haaaa😂
Cinsel katogoride değil inşallah sacmalamıyosun suan😂😂😂😂😂
Yok be cinsel değil cinsel soru hakkımı böyle saçma şeylerde kullanmam😈😂o kadar güzel şey varken bende bu duruma düştüm amasııı😂😂😂insana vicdan yaptırıyor 😬
Heee insanlar tercihlerii falan filann 😂😂
Saçma yaa hemde günah 😜😜🤪🤪😂
Yanii bunuda eig seçmek😂😂😂😘😘
Yabancıya gitmesin dedim😂
kahkaha atıyorum ya komedisiniz. :D :D
@stormbeforesunset ayıp ama😂😂
yatakta değilsen sadece komiktir o. Sen rahat ol.
Düştüm evet 🤐
Cevap
37Cevap
şimdik anlamadım.
mmf mi? yoksa ffm mi?
mmf tarzı şiddetle istemem. ffm diyorsan candır , türkiye sınırlarında değil yurtdışında ffm evet.
peki soruyo ben doğru mu anladım?= mabadımdan mı anladım?
😂😂
güldünse bi pokluk var işin içinde soruyo ben anlamamısımdır.
:)
Yoo pokluk yok😂
peki.
:)
1 yıllık sevgilimle evlenmeye karar vermiştik aileler tanıştı ve istemeye gelmek için gün istiyorlardı.
Sonra sevdiğim adamın beni 2 kızla aldattığını öğrendim. Sinir krizi geçirdim. Ben terkettim o kızlar onu terketmedi.
1 adam 3 kız imişiz haberim yokmuş 😂
Bak bu güzeldi işde😀
Ben bir kadın olarak 2 adam batağına düştüm maalesef. Birine aşıktım, diğerini de red etmek istemiyordum çok iyi biriydi ama sevgili de olmak istemiyordum. Çok iğrenç kötü bir durum. Eğer başına geldiyse ve insanları red etmeye çekinen bir tipsen ( benim gibi) ozaman büyük sorun yaşarsın.
Okurken kafam karıştı. Kim ne oluyor biz ne olduk vay anasını 😂😂😂
😂
😂😂😂😂😂
Bende yanlış yazmışım güncelle düzelttim
Direk soru başlığını okudum... Dedim ki ben Türkçe okuya biliyorum ama anlayamıyorum.
Kim kimin yerine ben kimim o kim 😂😂😂😂😂
Ben düzelttim😂
Evet duzeltmissin ama benim devreler yandı 😂😂
Öyle bir durumda benden başka kadın olmamalı bulunduğum yerde.. erkek ise max 3 4 tam takdirli bir seks için bu kadarı kafiii oluyor ama bazen sınırları zorlamak gerekir.
Yaaa düştüm. Hep o şerefsiz yüzünden. Beni aldatiyormuş haberim yokmuş ayni zamanda o kiza da yaziyormuş. Valla kiza kizsam mi ikimize mi üzülsem. bilemedim. yapanlar utansin. Yüzüne tükürsem Yarabbi şükür diyecek
Soru başlığında kafam takıldı beş dakikadır okuyorum iki seçenekte aynı yere çıkıyor :/
Neyse üçlü hiçbir gruba dahil olmadım. Duygusal olarak da
şu an öyle bir durumun içindeyim. İki ucu boklu değnek
Bir kadın limitsiz adam durumundayım infial yaratıyorum yeminle ben neymisim MasaAllah 😃😃😃😃😃
Aaa benim kadın versiyonum resmen:D
😃😃😃...
Hayır hiç arada kalmadım ve hiç 2. planda olmadım.
Eğer ki 2 kişi arasında kalırsam da kesinlikle 2. sini seçer yoluma bakarım.
Bu benim umurumda olmaz efendim... Eğer sadece bir bayanı beğendiysem... Diğerlerine de gözlerim kör olur..
iki adam bir kadın durumuna düştüm zira ikiside bana alıktı 🐒
Iki bisex gari ve ben
Oh yeah baby
Zabahlar olmasin
Basarim girbaci bak 😝
İki yakın arkadaş benden hoşlanıyordu. O sayılır herhalde 😅
İki kadın benimle birlikte olmak istedi, her ikisini reddettim.
Hiç olmadı
Bu arada iki kadın bir adam aynı şey 2 defa yazmana gerek yok
evet ama birini tercih edemediyse mutlaka o ortamdan uzaklastım kadın kendini cok degerli sanmasın
İkiside aynı şey değil mi 😂 yormuşsun sen bugün belli
Benim bildiğim üçlü kanepe şeklinde olan, şu an üzerine uzanıyorum. 4 mü oldu ne oldu? 🧐
1 adam varsa adamlığını koruduğu sürece bir yere düşmez.
Bir kadın kadınlığını biliyorsa o da düşmez
Biri yetse gerek yokda yetemiyorsa ikiyi de düşünürsün for example me
Daha kalabalık bir kadın grubuyla yalnız kaldım ortam oldukça sıcak ve samimiydi
3 kadın 1 kedi durumuna düştüm
Evet iki adam bir kadın
6 falan olmuştu diye hatırlıyorum
Soruyu hiç anlamadım beynim yanıyor
Yok düşmedim
Kimseyide düşürmesin allah
Hayır böyle bir durumla karşılaşmadım.
2 adam 1 kız durumuna cok dustum 🙂
İki yi geçtim biri bulamiyoz
Düştüm, düşmanın başına gelmesin.
Evet, bir dönem bu durumu yaşamıştım
Hayır düşmedim
Kalmaya müsaade etmedim şimdiye kadar💆♂️
Aynı anlama gelmiyor mu bu uw
Evet, bir kadın iki adam durumunda oldum 😌
İkisi de aynı değil mi
Düştüm berbat bir durum
Hayır türk kadının bir tanesi bile yoruyor
Düştüm.
Dustum
Hayır
Olur ya
Hiç olmadı
Hayıır
fazlasıyla
İkisi aynı şey 🙄
arkadaşım düştü
Hayır düşmedim
Hayır
Düşmedim.
Seversin
Demi
İsteyerek düşülen bir durum değil
Nas değil
seks te evet
Hangi anlamda
Evet düştüm
Yok düşmedim
Evet
Aslaaaa
Allah düşürmesin
Hayır olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?