Bugün aşı oldum ve sevgilim bana "10 gün boyunca gözüme gözükme" dedi ve ondan ayrıldım, sizce iyi mi yaptım?

Bugün aşı oldum ve sevgilim bana 10 gün boyunca gözüme gözükme dedi ve ondan ayrıldım, sizce iyi mi yaptım?
Karantina süresi 10 gün ya sözde aşı olduk insan bir geçmiş olsun der, nankör arkadaşlar kadın milleti kusura bakmayın ama ne evlenin ne de sevgili yapın bu devirde qhshdhhd o yüzden ayrıldım, sizce iyi mi yapmışım?🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Soru troll de olsa, bir geçmiş olsun alırım, aşıdan sonra ağrımadık yerim kalmadı ://
Bugün aşı oldum ve sevgilim bana "10 gün boyunca gözüme gözükme" dedi ve ondan ayrıldım, sizce iyi mi yaptım?
Cevapla