Sevgiliniz sizinle beraber fotoğraf atmak istemiyorsa ne yapardınız? 


ilk zamanlar paylaşılmasa olur çünkü ayrılık gelir bişe olur. 6 aydan sonra artık paylasabilir ailesi tutucu bir aile değilse niye paylaşmasın ki başka manitaları mı görecek 😂
Cevap
29Cevap
neden paylaşmak istediğini sorarım, açıklaması neymiş ona göre hareket ederim. çok genel bir soru sorduğun için net bir cevabı yok şu an için.
Ben de paylaşmak istemiyorum. Milletin gözüne sokmaya gerek yok. Bazı şeyler özel kalmalı.
Şüphe ederim, hayırdır derim hatta ilişkimi gözden geçiririm
Saygı duyarım, benim de isteyeceğim bir şey değil bu.
Gerek yok resim paylaşılmasına, çok anlamsız geliyor bana
"Peki…!" der bir daha konusunu açmazdım. Akışına bırakırdım sonra. Sonuçta kendimce yanlış gördüğüm bir şey aynı zamanda onun doğrusu.
Bu başımada geldi bnmle takılan evli kadın ların kocalarına bunu yaptıgını da gördüm. Tek amacı var başja müşteri leri vardır kadının
Uzaktan sevgilim olamaz, böyle rüküş bir şeyi yapmam ama zaten yüzyüzeysek de ondan fotoğraf isteme barzoluğunu yapmam, zaten biliyorumdur vücudunu
Beraber fotoğraf paylaşmak istemeyenler genelde sevmediğinden dolayı oluyor.
Sorun etmem keyfi bilir herkes sosyal mecra da özel hayatını sergileyecwk diye bir kural tok
Yokkk
Takilmam böyle şeylere sosyal medyaya yansıtan biri de değilim kimsenin gözü göz değil
Birşey yapmam paylaşmayabilir ki bende paylaşmam herhalde
Sepet golunaaa herkes kendi yoluna gardaş derim engeli korum
Benimle paylaşmak istemiyorsa kimle paylaşmak istiyorsa ona gitsin ne diyim
Evet kötü bir durum beni sevmediğini düşünürüm ve neden boyle yaptiğını düşünürüm
Bunu ben neden problem edeyim ki o problem etmeli keyfi bilir 🤷♀️
Paylaşmadım tabi yeterkı o istersın benı sevsin kıskanç olsun 😉
Terazi
Hiç resim paylaşmıyorsa sorun yok, ailesinde görsün istemediği kişiler varsa yine sorun yok ama hep resim paylaşıp, hiç kimseden çekinmeyen biriyse benimle olan resmini de paylaşması gerekir.
İlk zamandan bunu demisse sorun yapmam ama ilerde sorardim ve bana değer verip vermediği önemli açıkçası sorun değil paylaşmasmasi. Gerek yok sosyal medyada yaşamaya ilişkiyi
Zaten başta ben istemem
Fotoğrafa bir sey demem belki paylaşmayı sevmiyor olabilir ama o biyografisine sevgilisi olduğuna dair bir şey koymalı yoksa hem sinirlenirim hem de şüphelenmeye başlarım
Kendi fotoğrafını paylaşıp benimle paylaşmıyorsa sıkıntı vardır
Benimle fotoğraf çekip paylaşmak istemiyorsa. O ilişkide ciddi bir sorun vardır.
hayatinda deg3r ve4digi baska biri old. unu dusunurdum
Hoşuma gitmezdi bu durum sanırım soğuk davranırdım.
Fotoğraf olabilir ama hikaye atmıyorsa bir sıkıntı vardır muhtemelen diye şüphelenirim
Paylaşabilir sorun yok
Anlayışla karşılarım.
Başta ben derim zaten 😃😃😃😃😃
Artık sevgilim olmazdı
Hayırlısı olsun derim
Kırılırım beni beğenmediğini düşünürüm
Neden paylaşmak istemediğini mantıklı bir şekilde açıklarsa sorun olmaz biraz daha ciddileşince ilişkimiz paylaşması lazim.
Kendisinin sahipli olduğunu belirtmesi için bir fotoğraf yeterlidir. Fakat paylaşmak istemiyorsa onda bir bolluk ara ben diyim
Onu isteyen ben olurdum
Paylaşmasın zaten özelimiz özel kalmalı 😊
Sorun yok nedenini bile sormam
Ah kuzumm beni kimselerle paylaşamıyor derdim.😂
bendr paylasmam zorunda degil
Uçan tekme atardım sksndndn
ig falan kullandığım yok paylaşmasa hoşuma gider
Onu dinlerdim kesinlikle dinlerdim
Hayırlı işler der yoluma bakardim😅
Paylaşmasına gerek yok. Ben de paylaşmam zaten.
başkası olduğunu düşünürüm...
ve ayrılırım..
Ayrılırım. Ne uğraşcam
evlenme teklifi ederdim.
Altında bir şey ararım. Şüphelenirim.
Hsdi bana eyvallah der giderdim.
Güle güle derim
Tekmelerim
Agzina sicar ayrilirdim
Bir haltlar karıştırıyor diye düşünürüm
Anlayışla karşılarım
neden derim
Saygı duyarım.
Ben de istemiyorum zaten pek
Artık sevgilim olmaz
Fark etmez
bitmiştir
Paylaşmazdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?