Sevgilimin ailesi çok baskıcı?

Sevgilim de ben de 20 yaşındayız ve 4 yıldır sevgiliyiz. Artık boğazıma kadar doldum dayanamıyorum. Ne zaman gezme planı yapsak son dakika ailesi yüzünden iptal oluyor. Yaz ayına bu zamana kadar garsonluk yaptım para biriktirdim erkek arkadaşım da aynı şekilde. Hani dedik ilk kez bi tatile çıkalım. Tam biletleri alıcam hevesliyim ''ailem antalyaya izin vermiyor.'' Param var, eğlenemiyorum. Yeter artık 20 yaşına geldim sevgilim gelemediği için bi tatile bile çıkamadım. Onu çok seviyorum ama artık bazen diyorum ''20 yaşına geldin bu kadar baskı yapıyolarsa ayrı eve çık''. Asla cesaret etmiyor böyle yaşamayı tercih ediyor ve ben cidden artık ayağımda zincir varmış gibi hissediyorum. En güzel yaşlarımı sevgilimle yaşayamıyorum
Sevgilimin ailesi çok baskıcı?
Cevapla