hic karşı cinsin duygularıyla oynadığınız oldu mu?
evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim duygularımla oynayan 1 hayvan oldu 🤔
Aslında bende onu pek sevmiyordum😂
eski sevgilisine geri döndü,
bende "umarım bu sefer çok mutlu olursunuz" demiştim. 🙃
Ama ben kimsenin duyguları ile oynamadım, karşıdaki kişiye karşı bir duygum yoksa, dürüst olup ona herşeyi anlatırım. 😌
Adamın niye boş boşuna zamanını harcıycam, öyle değil mi? 😎
Ne de olsa etme bulma dünyası 🤷🏻♀️
Hayır, olmadı.
Eğer ciddi bir ilişkiniz varsa sahip çıkın, en ufak bir şey de tartışmayın. Ne bileyim; mesela durduk yere gülümseyin ona. Her kavganızda çekip gidecekmiş gibi davranmayın. Çünkü artık insanlar çok farklı. Kolay kolay adam gibi birini bulamıyorsunuz. Çoğu erkek çok karektersiz, çoğu kız çok basit. İnsanlar sevmenin ne demek olduğunu unutmuş. Duygularla oynamak ise en kolay oyun. Sizi seven birini kolay kolay bulamıyorsunuz, bulsanız da sevemiyorsunuz bazen. İlişkiniz hâlâ devam ediyorsa elini tutan kişiyi bırakmayın. Başkalarının aranıza girmesine izin vermeyin, izin verince yalnız kalıyorsunuz, bomboş kalıyorsunuz. Çünkü çoğu insan sevmeyi unutmuş..
Olmadı, olmayacak. Sevmediğin biriyle deneme amaçlı, belki olur diye ilişki kurulmasını da doğru bulmuyorum. Olmadığı zaman karşındakine hayal kırıklığı, hüsran yaşatıyorsun. Bir ilişkiye başlarken hislerimizden emin olmalıyız gerçekten istiyor muyuz iyi düşünmeliyiz, ilişki emek demek ve boşa gidecek emek zaman kaybıdır hayatından çalar her iki tarafın da. Kimsenin ne hayatından ne duygularından çalmayı kendime yakıştırmam.
Şimdiye kadar hiç kimsenind uyguları ile oynamadım. Yapamayacağı şeyi yaparsın, bilemeyeceği şeyi bilebilirsin bile demem. Kim ne ise açıkça onu dediğim gibi içimdeki duygu ne ise onuda aynen öyle derim.
Cevap
36Cevap
Hayır olmadi. Olmayan bır gerekce sunarak onları kendimdem uzaklaştırdim onlarda inandılar bazı sevmeye meyilli kişiler 😂😂..
Bildiğim kadarıyla hayır. Belki de yapmışımdır ama farkında değilimdir. Bana gelirsek mesela yterince oynandı. 😅
Benim duygularım ile çok oynadılar. Birisinin duyguları ile oynayacak kadar şerefsiz değilis şükürler olsun
duygulari bilmem ama hislerimin olusmadigi insanlara gelin guvey olmamalari konusunda da bir itirazim olmadi
Bilinçli olarak yapmam ama umut vermedigim halde bana aşık olanlar olmuştu. Reddedince duygularıyla oynamış oldum.
Malesef oldu, ama isteyerek değil, o kadar çekingen ve utangaçtım ki, öpmememiştim, kız dudaklarını uzattığı halde... 28 sene önce, halen o özel anı nasıl kaçırdım yanarım...
Yapmam Bana Verilen Terbiye Her Zaman Her Şey Den Önde Gelir
Sevmediğin Ağacı Susuz Bırakmıyacaksın
-VESSELAM-
Hayir bence son derce adice bişey. Bunu kimse yasamamalı.
Kimsenin duygularıyla oynamadım. Bir insana yapılacak en büyük kötülük bence
Bana yakışmaz duygularıyla oynamak ama bana yapılan oldu
Kadınlar oynar karşı cinsin duyguları ile daha çok.
Asla öyle birşey yapmam sadece ilkide yalan olursa o ilişki biter
Birgün gelip kendimi küçük düşürecek bir hareketi kendi irademle asla yapmam.
Genelde ilişki hayatım az olur olduguu zaman da cok cıddı olurum
Hayır asla asla hiç bir kadının duygusu e oynamadım oynamamda.
Hayır, bilerek böyle bir şey yapmam. Ama istemeden yapmış olabilirim, bilmiyorum.
Hayır tabiiki de. Bu bir kere gitmek istediğim iyi niyet yoluna aykırı.
Bilerek kimsenin duygularıyla oynamadım, zaman zaman bununla suçlandığım oldu.
Evet oldu çok pişmanlıkta duydum ama sayemde okudu ve meslek sahibi oldu biraz vicdanım rahat. şu an mühendis😆
Öyle bir karaktersizlik hiç yapmadım. Ama bana yapıldı.
Isim olmaz ben oynarsam gun gelir benimlede
Oynarlar
Ama oynamak istiyorum çok güzel bie şekilde. Umarım başarabilirim, o gün de gelir. (Bana çok daha büyük ve beter bir şey yaptığı için)
Ben kendi duygularımla oynanmasını nasıl istemiyorsam karşı tarafın duygularıyla oynamaya hakkım yok hiç sevgilim olmadı da zaten boş iş.
Bir insana heves verip terk edecek ve bundan zevk alacak kadar aciz bir insan değilimdir. Erkekler bunu çok yaparlar hiç inanmayın asla yapmam diyenlere. O zavallı kızlara yazık şükürler olsun ki benim başıma gelmedi.
Hemcinsim ya da karşı cins diye ayırmam, hiç kimsenin duyguları ile oynamam.
Hayır. Belki de bu yüzden duygularımızla oynadılar. Ne demişler deveye diken...
HAHAHA YAŞASIN KÖTÜLÜK
O kadar düşmedim, çok şükür. Olmadı
Evet olmuştu birkaç defa ama istemeyerek
Devran döndü bende ona yaşattım pişman mıyım hayır
hayir... benim o kadar bil vaktim yok...
Hayir ama benim duygularimla cok oynandi. 😪
Çok yanlış, haddim değil
Oynamadım ama tarafımla oynandığı oldu ne yazık ki
başta gerçekci olmak gerekir
Hayır bence iğrenç hissettiren bir şey olmalı
sallamadıgım olmustur.
çişli kız çok.
Ordan bakınca o kadar karaktersiz mi görünüyoruz
Oynamadım oynamamda ne haddime
Yo öyle bi şey yapmsdım
Hayır oynamadım ama oynayan oldu
Hayır. Allah korusun.
Bilerek olmaz heralde normal insanlarda
Hayır. Ben dürüst insanım
Hayır olmadı ama reddetiğim çok oldu
Böyle bir güzelliğin taliplisi çok olduğu için haliyle reddedilen de çok olur
Hayır bu çok kötü bir şey..
Olmadi iyi biriyim :)
Olmadı
Hayır
Hayir tabikdie vicdani olan boyle bi sey yapmaz.
evet oldu
Malasef
Hayır, olmadı etme bulma dünyası çünkü
Hata yaptım ama maalesef oldu.
Asla.
Hayır.
Hayır
Hayır oynamam
Davet atma artık
Hayır o nu yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?