Çok aşıksın ama ortada saygı diye bir şey yok, bu durumda ne yaparsın?

Çok aşıksın ama ortada saygı diye bir şey yok, bu durumda ne yaparsın?
Normalde çok saygılı, kültürlü insanlar aşık olduğunda bir başka moda geçiyor adeta. Aşk cidden insanın fabrika ayarlarına kadar etki ediyor. Ben saygımı yitirmişsem aradaki aşka falan bakmam, kimse beni çekmek zorunda değil. Kendimi değiştirmeye kalksam bu sefer kendime saygısızlık yaparım, nereden tutarsam tutayım elimde kalır. Sevme, flört seviyesi her zaman makul.
Çok aşıksın ama ortada saygı diye bir şey yok, bu durumda ne yaparsın?
Cevapla